Zamawiajacy: Gmina Złota

Adres: Złota 109, 28-425 Złota
Kontakt: tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail: , Strona www:

Numer ID: 179

Data publikacji: 2013-05-07 18:59:25

Przedmiot: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złota , ul. Sienkiewicza 79, 28-425 Złota, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3561633, faks 41 3561648.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Złota.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych wraz z ich zagospodarowaniem w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów lub instalacji zastępczej przewidzianej do obsługi regionu, wymienionych jako takie w uchwale w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego 2012 - 2018 (Uchwała Nr XXI/361/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania /Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego/ 2. Odbieranie odpadów ulegających biodegradacji -zielonych i ich zagospodarowanie 3. Organizację selektywnej zbiórki odpadów komunalnych systemem /u źródła/ : papieru i tektury , metalu, tworzyw sztucznych, szkła i odpadów opakowaniowych ze szkła, opakowań wielomateriałowych wraz z ich odbiorem i zagospodarowaniem, 4. Organizację zbiórki systemem /sprzed posesji/ w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej albo z miejsc wyznaczonych w zabudowie wielorodzinnej i zamieszkania zbiorowego, odpadów takich jak : wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyte akumulatory oraz inne odpady niebezpieczne i ich odpowiednie zagospodarowanie, 5. Odbieranie na indywidualne zgłoszenie właściciela nieruchomości odpadów budowlano- remontowych i rozbiórkowych /odpowiadających kryteriom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Złota przyjętym uchwałą nr XXI/123/2012 z dnia 06 grudnia 2012 r., oraz Nr XXV/146/2013 z dnia 29 kwietnia 2013 r. / 6. W zabudowie jednorodzinnej, zagrodowej i zamieszkania zbiorowego wyposażenie na czas trwania umowy nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na zmieszane odpady komunalne oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów . Wykonawca zobowiązany jest do wkalkulowania w cenę oferty kosztu powyższego ( przybliżoną ilość pojemników określa zał. Nr 2 do SIWZ), Odbiorem zostaną objęte: - odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne) w tym również popiół. W ramach odbioru zmieszanych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne umieszczone w pojemnikach na odpady zmieszane oraz odpady komunalne wystawione w workach przeznaczonych do tego celu zakupionych przez właściciela nieruchomości. POJEMNIK 120 l. lub 240 l. + worki - odpady komunalne zbierane w sposób selektywny /u źródła/ z podziałem na frakcje: papier i tektura /w tym opakowania z papieru i tektury, gazety, czasopisma itd./, metal i opakowania z metalu, tworzywa sztuczne i opakowania z tych tworzyw, szkło i odpady opakowaniowe ze szkła , opakowania wielomateriałowe, zbierane do worków odpowiedniego koloru : worek NIEBIESKI z przeznaczeniem na: papier, tekturę, tworzywa sztuczne, szkło, metal - odpady komunalne ulegające biodegradacji - zielone z nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców zbierane do worków koloru czarnego - tylko wtedy, gdy nie będą kompostowane na terenie tej nieruchomości. worek CZARNY z przeznaczeniem na odpady komunalne ulegające biodegradacji - zielone - odpady wielkogabarytowe / które ze względu na swój rozmiar nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach i/lub workach na odpady/ np. stare meble, materace, itp. - zużyte akumulatory, - zużyte opony różnych rozmiarów pochodzące z gospodarstw domowych, - odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe / z wyjątkiem azbestu/, - odpady niebezpieczne oddzielnie gromadzone przez mieszkańców Gminy Złota /z wyjątkiem azbestu/, które ze względu na swoje właściwości lub składniki mogą stanowić zagrożenie dla jakichkolwiek elementów środowiska. Należą do nich m.in. niewykorzystane farby, lakiery, kleje, żywice, rozpuszczalniki, kwasy, alkalia oraz opakowania po tych środkach, środki ochrony roślin /pestycydy, insektycydy, herbicydy/ oraz opakowania po tych środkach, zużyte smary i przepracowane oleje, zużyte świetlówki, urządzenia zawierające rtęć/np. termometry/, opakowania po aerozolach itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami opisany jest w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5000,00 zł. /słownie: pięć tysięcy złotych/ Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm./

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

             Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium    

            Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2/ Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia nformacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazlot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Złota ul. Sienkiewicza 79 28-425 Złota pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Złota ul. Sienkiewicza 79 28-425 Złota pok. nr 8 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie opublikowano w BZP Numer ogłoszenia: 179476 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013


Załączone pliki
siwz_smieci_zlota.docsiwz_smieci_zlota (siwz_smieci_zlota.doc - 431.104 KB)
Data publikacji: 2013-05-07 19:00:23 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2705
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2013-05-07 18:59:25
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2013-05-07 19:01:36

Urząd Gminy Złota
ul. Sienkiewicza 79, Złota
tel. 41 356 16 33 wew.24 fax. 41 356 16 48
www.gminazlota.pl