Adres: Złota 109, 28-425 Złota
Kontakt: tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail: , Strona www:
Numer ID: 202
Data publikacji: 2015-03-19 14:22:48
Złota: Przebudowa drogi
gminnej Nr 402007T Chroberz ul. Cicha/łącznik dl. 250 mb od km 0+600 do km
0+250 Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złota , ul.
Sienkiewicza 79, 28-425 Złota, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3561633, faks 41
3561648. ·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlota.pl I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 402007T
Chroberz ul. Cicha/łącznik dl. 250 mb od km 0+600 do km 0+250. II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi
gminnej Nr 402007T Chroberz ul. Cicha/ łącznik dl. 250 mb od km 0+000 do km
0+250 1.Roboty ziemne - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem - 280,00 m2
2.Podczyszczenie rowu przydrożnego strona lewa na od km 0+060 do km 0+180 -
120,00 mb 3.Przepust rurowy fi 50 wraz z murkami skośnymi - 9,00 mb 4.Podbudowa
- wykonanie nowej podbudowy na odcinku (70 mb x 4) - 280.00 m2 - wyrównanie
podbudowy kruszywem wraz z zagęszczeniem gr. 15 cm - 108,00 m3 5.Mechaniczne
wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, standard II ,
transport mieszanki samochod. samowyład. w ilości 75 kg/m2 - 77,25 t.
6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy
ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm, - 1030,00 m2 7. Utwardzenie poboczy kruszywem
kamiennym 250,00 m2. II.1.5) przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: ·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających ·
Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do 20
% wartości zamówienia podstawowego II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6. II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat
wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł. (
Słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w terminie do 08-04-2014 r. do godz. 900
Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007 - poręczeniach bankowych, -
gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW ·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku o - na podstawie złożonego
z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - zał. nr 2 do SIWZ ·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku o - na podstawie złożonego
z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - zał. nr 2 do SIWZ oraz wykaże że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył) w
sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co
najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i każda z tych robót o wartości co
najmniej 200 tys. zł. ·
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku o - na podstawie złożonego
z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - zał. nr 2 do SIWZ ·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku o - na podstawie złożonego
z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - zał. nr 2 do SIWZ ·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku o - na podstawie złożonego
z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - zał. nr 2 do SIWZ oraz wykazać, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum. 500 000 zł. III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć: Wykonawca powołujący się
przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć: III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: ·
1 - Cena - 90 ·
2 - Okres udzielenia rękojmi - 10 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana umowy. 1)
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w
sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne
będzie dostosowani treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga
zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej
podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu
wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej
zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę
umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT.
Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga
zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej
podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac
i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy brutto. 3) Zamawiający dopuszcza
zmianę kierownika robot, oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział
w realizacji zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu
pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby,
które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być
Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od
powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie
wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia
Wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych
(kataklizmy), b) konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, c) konieczność
przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych, d) wstrzymanie budowy
przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę robot
budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu,
itp., e) wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, itp.
f) wystąpienie przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych
nie zawinionego przez Wykonawcę, g) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w
oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, oraz innych
nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych
pojawiających się w trakcie realizacji robót, Inicjatorem tej zmiany może być
Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3
dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana
ta spowoduje zmianę terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia
Wykonawcy. 5) Zamawiający dopuszcza zamiany harmonogramu finansowo-rzeczowego w
formie aneksu. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana
wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji
stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje zmianę terminu
wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. W miarę potrzeb
oraz postępu robot, Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu
rzeczowo-finansowego. IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.gminazlota.pl/bip IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina
09:00, miejsce: Urząd GminyZłota ul. Sienkiewicz 79 28-425 Złota pok. nr 8. IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie --------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA WYKONAWCY !!! Dotyczy zamówienia publicznego : „Przebudowa
drogi gminnej Nr 402007T Chroberz ul.
Cicha/łącznik dl. 250 mb. od km 0+600 do
km 0+250 „ Pytanie 1. Specyfikacja techniczna dotycząca warstw konstrukcyjnych z
mieszanek mineralno-asfaltowych opiera się na normie PN-S-96025, która to
została wycofana i zastąpiona Wytycznymi Technicznymi WT-2. Czy Zamawiający wyraża zgodę na stosowanie
dokumentu WT-2 2010 roku jako podstawę do projektowania i wykonania mieszanek
mineralno-asfaltowych ? Odpowiedź. Tak. Zamawiający wyraża zgodę na stosowanie dokumenty WT-2
2010 roku jako podstawę do projektowania i wykonania mieszanek
mineralno-asfaltowych. Urząd Gminy Złota
ODPOWIEDZI NA PYTANIATreść przetargu:
Numer ogłoszenia: 38455 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
GminyZłota ul. Sienkiewicz 79 28-425 Złota pok. nr 8.
W
związku z zapytaniem które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 2015-03-30, działając na podstawie art. 38 ustawy Prawo
zamówień publicznych, wyjaśniam co następuje:Załączone pliki
przedmiar_cicha.pdf (przedmiar_cicha.pdf - 49.166 KB) Data publikacji: 2015-03-19 14:23:26 Redaktor: Paweł Bochniak Opis: przedmiar_cicha.pdf siwz_Cicha.pdf (siwz_Cicha.pdf - 176.471 KB) Data publikacji: 2015-03-19 14:23:59 Redaktor: Paweł Bochniak Opis: siwz_Cicha.pdf sst_Cicha.pdf (sst_Cicha.pdf - 408.167 KB) Data publikacji: 2015-03-19 14:24:40 Redaktor: Paweł Bochniak Opis: sst_Cicha.pdf orientacja_cicha_ chrob.jpg (orientacja_cicha_ chrob.jpg - 2352.468 KB) Data publikacji: 2015-03-23 14:34:15 Redaktor: Paweł Bochniak
Statystyki bieżącego przetargu Wyświetleń: 2136 Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2015-03-19 14:22:48
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2015-03-19 14:25:14
ul. Sienkiewicza 79, Złota
tel. 41 356 16 33 wew.24 fax. 41 356 16 48
www.gminazlota.pl