Zamawiajacy: Gmina Z³ota

Adres: Sienkiewicza 79, 28-425 Z³ota
Kontakt: tel. 41 356 16 01, fax. 41 356 16 48
E-mail: , Strona www:

Numer ID: 229

Data publikacji: 2018-03-20 12:57:18

Przedmiot: Gmina Z³ota: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Z³ota – Etap II”. OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane


- Odpowiedzi na pytania [Zobacz]


Informacja o otwarciu ofert

Tre¶æ przetargu:

Odpowiedzi na pytanie [Zobacz]


Og³oszenie nr 533836-N-2018 z dnia 2018-03-20 r. 

Gmina Z³ota: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Z³ota – Etap II”. 
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych 

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy 

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: 
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych 

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej – maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Z³ota, krajowy numer identyfikacyjny 29101087200000, ul. ul. Sienkiewicza  79 , 28425   Z³ota, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwoPolska, tel. 413 561 633, e-mail ug@gminazlota.pl, faks 413 561 648. 
Adres strony internetowej (URL): www.gminazlota.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak 
www.gminazlota.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.gminazlota.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
pisemnie 
Adres: 
Urz±d Gminy Z³ota ul. Sienkiewicza 79, 28-425 Z³ota


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie 
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Z³ota – Etap II”. 
Numer referencyjny: GPI.III.2710.3.18 
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych 
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do: 

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci: 

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Z³ota – Etap II”. 2.1.1.Zakres tego zadania obejmuje roboty budowlane zwi±zane z dostaw± i monta¿em 88 szt. mikroinstalacji - autonomicznych zestawów fotowoltaicznych z mo¿liwo¶ci± oddawania nadwy¿ki wyprodukowanej energii elektrycznej do sieci o ³±cznej mocy 365,40 kW. 2.1.2. W zakres robót wchodzi m.in.: I. Opracowanie dokumentacji projektowej – projekt wykonawczy mikroinstalacji fotowoltaicznych obejmuj±cy: • inwentaryzacjê budynków (w tym dokonanie oceny stanu technicznego budynków pod k±tem ich wytrzyma³o¶ci na obci±¿enie) i terenów przeznaczonych do monta¿u mikro-instalacji, przeprowadzenie analizy najefektywniejszej lokalizacji mikroinstalacji; • sprawdzenie za³o¿eñ techniczno-technologicznych; • uzyskanie warunków technicznych lub uzgodnieñ od gestorów istniej±cego uzbrojenia infrastrukturalnego w przypadku gdy wyst±pi taka konieczno¶æ; • przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiaj±cym oraz z u¿ytkownikiem (w³a¶cicielem nieruchomo¶ci) warunków wyj¶ciowych do projektowania, które bêd± podstaw± dalszych prac projektowych obejmuj±ce m.in. rozwi±zania projektowe wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi jako¶æ i parametry techniczne przyjêtych do u¿ycia urz±dzeñ i materia³ów; opracowanie indywidualnych, dopasowanych do potrzeb u¿ytkowników (w³a¶cicieli nieruchomo¶ci) dokumentacji projektowych w jêzyku polskim, odrêbnych dla ka¿dej mikroinstalacji i ich uzgodnienie z u¿ytkownikiem (w³a¶cicielem nieruchomo¶ci), inspektorem nadzoru oraz zaakceptowanie przez Zamawiaj±cego; • uzyskanie w oparciu o zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego dokumentacje projektowe decyzji administracyjnych wynikaj±cych z przepisów prawa oraz innych dokumentów wymaganych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym: opinii, uzgodnieñ rzeczoznawców, gestorów sieci i jednostek administracji, materia³ów geodezyjnych (o ile bêd± potrzebne) oraz dodatkowych analiz i opracowañ pomocniczych w nie zbêdnym zakresie. II. Roboty budowlane. W zakres prac budowlanych wchodzi wykonanie kompletnych mikroinstalacji zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow±, po uzyskaniu uzgodnieñ i zatwierdzeñ, wymaganych pozwoleñ oraz dostosowanie istniej±cych instalacji do prawid³owego wspó³dzia³ania z wykonan± instalacj± z uwzglêdnieniem niezbêdnych prac towarzysz±cych, w tym w szczególno¶ci: • przejêcie przez Wykonawcê od Zamawiaj±cego i U¿ytkownika (w³a¶ciciela nieruchomo¶ci) placów budowy i przygotowanie miejsca pod monta¿ mikroinstalacji, • ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca monta¿u mikroinstalacji do wpiêcia w istniej±ce instalacje; • monta¿ mikroinstalacji; • wykonanie po³±czenia z instalacj± elektroenergetyczn± obiektu; • wykonanie odpowiednich zabezpieczeñ przeciwprzepiêciowych i instalacji odgromowej, je¶li jest wymagana lub przystosowanie istniej±cej instalacji odgromowej do mikroinstalacji, • wykonanie przej¶æ w przegrodach wewnêtrznych i zewnêtrznych budynków; • wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody; • zabezpieczenie miejsc przebiæ i przej¶æ przewodów elektrycznych; • wykonanie pozosta³ych niezbêdnych prac zwi±zanych z uk³adaniem przewodów, urz±dzeñ, • przeprowadzenie wymaganych prób i badañ, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem robót,; • uzyskanie i przygotowanie niezbêdnych dokumentów (protoko³ów prób i badañ, kart gwarancyjnych, ksi±¿ek serwisowych, instrukcji obs³ugi i u¿ytkowania w jêzyku polskim) zwi±zanych z przekazaniem do u¿ytkowania wybudowanych instalacji na poszczególnych nieruchomo¶ciach; • opracowanie odrêbnie dla ka¿dej mikroinstalacji operatu odbiorowego z wykonanej mikroinstalacji (w 2 egz.) zawieraj±cego: dokumentacjê powykonawcz± (je¿eli zajd± istotne zmiany podczas prowadzenia robót), komplet kart gwarancyjnych, badañ, atestów, prób, inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz± przyjêt± do pañstwowego zasobu geodezyjnego (w 3 egz.), w przypadku konieczno¶ci jej wykonania; • opracowanie odrêbnie dla ka¿dej mikroinstalacji szczegó³owej instrukcji obs³ugi mikroinstalacji (zawieraj±cej m.in. zalecenia bie¿±cej konserwacji); • przygotowanie zg³oszeñ wraz z wymagan± dokumentacj± przy³±czenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej - w imieniu u¿ytkownika (w³a¶ciciela nieruchomo¶ci) na podstawie udzielonego pe³nomocnictwa, oraz z³o¿enie tych dokumentów u operatora sieci (OSD) w terminie do 7 dni od dnia wykonania instalacji • przeprowadzenie szkolenia u¿ytkowników instalacji w zakresie eksploatacji i obs³ugi wykonanych mikroinstalacji oraz sporz±dzenie protoko³u obejmuj±cego zakres szkolenia oraz uzyskanie o¶wiadczeñ od u¿ytkowników o dokonanym szkoleniu; • wykonanie przegl±dów gwarancyjnych oraz bezp³atnych us³ug serwisowych w okresie obowi±zywania gwarancji. 

II.5) G³ówny kod CPV: 09332000-5 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

09331200-0

71200000-0

71300000-1

71323100-9

45311200-2

45315300-1

45311000-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia)
Warto¶æ bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty o to¿samym charakterze do 5 % warto¶ci zamówienia podstawowego 
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesi±cach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów 
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Okre¶lenie warunków: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³otych. b) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê w wysoko¶ci minimum 1 000 000,00z³ Informacje dodatkowe 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa 
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e: a) zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000 z³otych brutto ka¿da z nich. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi - co najmniej 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodziel¬nych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394) - co najmniej 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodziel¬nych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394) - co najmniej 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394) - co najmniej 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394) - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± certyfikat UDT potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania odnawialnych ¼róde³ energii w zakresie systemów fotowoltaicznych, UWAGA Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±cznie funkcji przez poszczególne osoby wskazane powy¿ej Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: 
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI 

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu 
Tak 
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) dokumentów dotycz±cych podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego o których mowa w pkt. 5.3.2. lit a-c.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU: 
d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³ada¬nia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz któ¬rych roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 5 do SIWZ) e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowie¬dzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik Nr 6 do SIWZ) f) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³al¬no¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. g) Informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rod¬ków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

W celu potwierdzenia zapewnienia zastosowania odpowiednich urz±dzeñ wymienionych w formularzu ofertowym, Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu karty katalogowe lub odpowiednie certyfikaty dla konkretnych zaproponowanych modu³ów i inwerterów,

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 40 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych). Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2014 r., poz. 1146). Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy zamawiaj±cego: BS Piñczów O/Z³ota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007 Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotê gwarancji, c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia - do dnia ……………..", d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich . W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej 
Nie 
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta: 


Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie 
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona: 

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia: 

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia: 
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ): 
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ: 
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: 
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

CENA

60,00

GWARANCJE

40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Nie 
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem 
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: 

Wstêpny harmonogram postêpowania: 

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: 
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty: 

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych: 

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej. 2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty : 1) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie rycza³towe w kwocie brutto, z uwzglêdnieniem obowi±zuj±cej stawki podatku VAT; 2) w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ wyd³u¿enie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca; 3) w przypadku zmiany: - wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008), - zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 7 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wp³ynie na termin wykonania zamówienia, natomiast spowoduje zmianê wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W przypadkach okre¶lonych w § 11 ust. 2 i 3 umowy, co do zmniejszenia zakresu robót i obni¿enia wynagrodzenia umownego o warto¶æ robót zaniechanych; 4. Odno¶nie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikaj±cych ze zw³oki Wykonawcy, w szczególno¶ci: a) w razie zaistnienia zdarzeñ o charakterze dzia³ania si³y wy¿szej, przez któr± strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, dzia³ania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz, a tak¿e dzia³ania lub zaniechania dzia³ania organów pañstwowych, samorz±dowych lub osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia, o okres nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, b) w przypadku okre¶lonym w § 11 ust. 3 umowy o okres wykonania rozwi±zañ zamiennych. 5. Ponadto przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a dotycz±cych w szczególno¶ci zakresu rzeczowego robót, terminu ich wykonania, nale¿nego wynagrodzenia umownego, sposobu wykonywania i odbioru robót, gdy s± one nastêpstwem niemo¿liwej do przewidzenia: 1) konieczno¶ci zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ni¿ wynikaj±ce z dokumentacji technicznej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót albo ze wzglêdu na zmiany przepisów prawa lub zmiany w dokumentacji technicznej narzucone lub wprowadzone przez uprawnione organy administracji publicznej, 2) przyjêtej w dokumentacji technicznej technologii lub sposobu wykonania robót, gdy roboty nie mog± byæ realizowane, w szczególno¶ci ze wzglêdu na nie zinwentaryzowane istniej±ce uzbrojenie podziemne lub inne nieprzewidziane w dokumentacji technicznej projektowej przeszkody, 3) wyst±pienia uzasadnionej konieczno¶ci zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót; 6. Zakres zmian postanowieñ umowy, wywo³anych przyczynami, o których mowa w ust. 3, powinien byæ odpowiedni do wywo³uj±cej je przyczyny, pod wzglêdem rzeczowym, czasowym i finansowym. 


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy): 

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 
Data: 2018-04-04, godzina: 10:30, 
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): 
Nie 
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu 

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

 - Informacja o otwarciu ofert [Zobacz]



Za³±czone pliki
siwz2018fotowoltaika2.docSIWZ Fotowoltaika 2018 (siwz2018fotowoltaika2.doc - 1197.568 KB)
Data publikacji: 2018-03-20 13:21:08 Redaktor: Pawe³ Bochniak
zalnr8foto182.docZal nr8 do SIWZ (zalnr8foto182.doc - 858.624 KB)
Data publikacji: 2018-03-20 13:22:11 Redaktor: Pawe³ Bochniak
odpowiedzi_foto18.pdfOdpowiedzi na pytania 2018 (odpowiedzi_foto18.pdf - 110.24 KB)
Data publikacji: 2018-03-30 12:07:21 Redaktor: Pawe³ Bochniak
Opis: W zwi±zku z zapytaniem skierowanym do Zamawiaj±cego w postêpowaniu pn. „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Z³ota — ETAP 11", dzia³aj±c na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, z 2016 r. poz. 831, 996 oraz 1020) zwanej dalej ustaw± P.z.p. , udzielamy nastêpuj±cej odpowiedzi.
info_foto_042018.pdfInformacja o otwarciu ofert 2018 (info_foto_042018.pdf - 30.436 KB)
Data publikacji: 2018-04-04 11:57:41 Redaktor: Pawe³ Bochniak

Statystyki bie¿±cego przetarguWy¶wietleñ: 2039
Wprowadzi³ do systemu: Pawe³ Bochniak, data: 2018-03-20 12:57:18
Opublikowa³: Pawe³ Bochniak, data publikacji: 2018-03-20 13:22:26

Urz±d Gminy Z³ota
ul. Sienkiewicza 79, Z³ota
tel. 41 356 16 33 wew.24 fax. 41 356 16 48
www.gminazlota.pl