Ogłoszenie
2018-08-29 12:27:26 Ogłoszenia
Gmina Złota jako Lider projektu pn.: „Cyfrowy Urząd w Twoim domu – e-Administracja blisko mieszkańców”, którego głównym celem jest:
Zakup niezbędnego sprzętu oraz uruchomienie punktu potwierdzania profilu zaufanego u Lidera i Partnera projektu. Celami głównymi projektu są: udostępnienie nowych e-usług; zwiększenie dostępu do cyfrowej informacji sektora publicznego i umożliwienie mieszkańcom – potencjalnym interesantom tych jednostek korzystania z nowych e-usług publicznych. Celem szczegółowym jest poprawa zarządzania i uzyskania oszczędności procesów administracyjnych i świadczonych usług w tych jednostkach. Dodatkowym celem jest ułatwienie dostępu osób niepełnosprawnych do usług publicznych i umożliwienie takim osobom aktywnego udziału w życiu społecznym w ramach niniejszego projektu e-Usług Publicznych.
W związku zrealizowanym zadaniem Lider Projektu zamierza oszacować i zlecić przeprowadzenie/wykonanie czynności związanych z obowiązkami Inżyniera Kontraktu, dla Partnerów projektu.
Lider Projektu
· Gmina Złota
Partnerzy Projektu
· Powiat Pińczowski
· Miasto i Gmina Działoszyce
· Gmina Michałów
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało:
1. Zapoznanie się ze zgromadzoną dokumentacją dotyczącą projektu, w tym w szczególności wnioskiem o dofinansowanie i jego załącznikami.
2. Opracowanie kompletnej dokumentacji dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wsparcie Zamawiającego w zakresie wykonywanych czynności, tj. szacowaniu wartość zamówienia obejmującego realizację niniejszego projektu, wyjaśnień treści SIWZ, oceny złożonych ofert, i rozstrzygnięć podejmowanych w procedurze przetargowej.
3. Sprawowanie nadzoru nad prawidłową i terminową realizacją i wdrożeniem projektu, w zakresie co do jego zgodności z określonymi we wniosku o dofinansowanie wymaganiami.
4. Przygotowanie informacji o koniecznych i możliwych do wprowadzenia zmianach i korektach związanych z wdrażaniem projektu wraz z uzasadnieniem, celem zatwierdzenia i dopuszczenia wnioskowanych zmian w projekcie przez Instytucję zarządzająca.
5. Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac, i kwot w zakresie zgodności z umowami zawartymi z Wykonawcami. Wsparcie przy rozliczeniu projektu z Instytucją zarządzającą, rozumiane przede wszystkim przez pomoc w przygotowaniu wniosków o płatność i innych wymaganych przez Instytucję Zarządzającą dokumentów.
6. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, stosownie do potrzeb w sytuacjach wymagających podejmowania kluczowych decyzji, oraz inicjowanie takich spotkań w razie potrzeby.
7. Inne czynności nie wymienione w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji projektu.
II. Opis kryteriów wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty – Oferowana cena – 100%
III. Termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest do Wykonania Przedmiotu Zamówienia w terminie do dnia 31-03-2020 r.
Ofertę z podaną ceną ryczałtową brutto za zrealizowanie całości wyżej opisanego zakresu prosimy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ug@gminazlota.pl do dnia: 03.09.2018r. do godz. 10.00.
W tym celu zwracamy się z prośbą o przedstawienie wstępnej szacunkowej oferty cenowej za zrealizowanie wyżej opisanego zamówienia.
Zobacz również:
- Transport wybory samorządowe - II tura - 2024-04-19 11:36:49
- Ogłoszenie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie ścieżki rowerowej - 2024-03-27 13:10:55
- Porządek obrad - 2024-03-26 09:26:59
- Ogłoszenie - 2024-03-19 14:00:11
- Wykaz nieruchomości 07.03.2024 r. - 2024-03-07 10:20:01
- LISTA KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE - 2024-03-06 13:36:57
- Wykaz - 2024-03-05 10:43:13
- Obwieszczenie 01.03.2024 r. - 2024-03-05 10:07:46
- Obwieszczenie 04.03.2024 r. - 2024-03-05 09:42:48
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę - 2024-02-29 12:23:31