Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych - obsługa sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Złotej
2015-09-07 09:03:37 Ogłoszenia o naborze
Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych - obsługa sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Złotej. Ogłoszenie Wójta Gminy Złota z dnia 08 września2015 roku w sprawie naboru kandydatów na 1 stanowisko urzędnicze obsługa sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Złotej.
Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych - obsługa sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Złotej
Ogłoszenie Wójta Gminy Złota
z dnia 08 września2015 roku
w sprawie naboru kandydatów na 1 stanowisko urzędnicze
obsługa sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Złotej
Wymiar zatrudnienia:
- etat (40 godzin tygodniowo).
Warunki pracy:
- umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie,
b)niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
d)wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane administracyjne,
e)wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego),
f)znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych,
g)biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego; obsługujących pocztę elektroniczną),
2.Wymagania dodatkowe:
a)obsługa urządzeń biurowych,
b)preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
c)komunikatywność,
d)zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
e)prawo jazdy.
f)doświadczenie zawodowe: pożądane - poza Urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności
3. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:
a)zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi,
b)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
c)prowadzenie ewidencji korespondencji,
d)prowadzenie ewidencji delegacji,
e)prowadzenie rejestru zawartych umów,
f)prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników - książka wyjść służbowych i prywatnych,
g)przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza,
h)wywieszanie na tablicach ogłoszeń pism sądowych podlegających podaniu do publicznej wiadomości
i)przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,
j)wykonywanie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Urzędu, dbałość o jego wystrój i estetykę,
k)rozliczenie kart drogowych pojazdu służbowego
l)nadzór nad prawidłowym użyciem pieczęci i tablic urzędowych oraz stempli
ł)zapewnienie działania urządzeń łączności i alarmowania;
m)nadzór nad prawidłowym używaniem telefonów służbowych
n)wykonywanie innych poleceń Kierownika Referatu Ogólnoorganizacyjnego i Spraw Obywatelskich
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia::
a)życiorys (CV),
b)list motywacyjny,
c)kwestionariusz osobowy,
d)kserokopie świadectw pracy,
e)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
f)kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
g)kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy,
h)oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
i)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być zaopatrzone
klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 10, poz.
926) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z
2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Złotej z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko ds. ogólnoorganizacyjnych -obsługa sekretariatu i kancelarii Urzędu Gminy w Złotej”, w nieprzekraczalnym terminie do 22 września 2015 r. do godz. 14:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (http://www.gminazlota.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wójt Gminy Złota
(-)Tadeusz Sułek
Zobacz również:
- Ogłoszenie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie ścieżki rowerowej - 2024-03-27 13:10:55
- Porządek obrad - 2024-03-26 09:26:59
- Ogłoszenie - 2024-03-19 14:00:11
- Wykaz nieruchomości 07.03.2024 r. - 2024-03-07 10:20:01
- LISTA KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE - 2024-03-06 13:36:57
- Wykaz - 2024-03-05 10:43:13
- Obwieszczenie 01.03.2024 r. - 2024-03-05 10:07:46
- Obwieszczenie 04.03.2024 r. - 2024-03-05 09:42:48
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę - 2024-02-29 12:23:31
- Obwieszczenie zmieniajace obwieszczenie w sprawie ogłoszenia kwalifikacji wojskowej - 2024-02-29 11:57:24