Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 100
Data publikacji:
2009-06-24 10:05:02
Przedmiot: ZADANIE PN: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota.
Treść przetargu:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: GMINA ZŁOTA
Złota 109
28-425 Złota
tel. ( 041 ) 3561601
fax.(041) 3561648
www.gminazlota.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
ZADANIE PN: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Cena Specyfikacji: 400 + koszty przesyłki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota w miejscowościach:
1. Biskupice na działce nr 134
2. Chroberz na działce nr 526
3. Kostrzeszyn na działce nr 786/2
4. Miernów na działce nr 387/1
5. Niegosławice na działce nr 157
6. Nieprowice na działce nr 423/2
7. Pełczyska na działce nr 856/3
8. Probołowice na działce nr 120/5
9. Rudawa na działce nr 104/1
10. Stawiszyce na działce nr 365/1
11. Wojsławice na działce nr 188
12. Woli Chroberskiej na działce nr 146
13. Złota na działkach nr 346/2 i 346/3
14. Żurawniki na działce nr 735
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekty wykonawcze – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV:
CPV 45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu
CPV 45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
CPV 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
CPV 37500000-3 gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw,
CPV 37530000-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu ,gier salonowych i
towarzyskich
CPV 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
CPV 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
CPV 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- do 30.09.2010 r.
4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria
oceny: najniższa cena zadania – 100 %.
5. Termin składania ofert upływa dnia 15.07.2009 r. do godz. 10:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat).
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 15.07.2009 r. o godz. 10:10.
6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw.
Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami
budowlanymi do kierowania robotami w branży ogólno budowlanej Osobami legitymującymi się
doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe
upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w
specjalności, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o
przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
7) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres
60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższa
gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”
Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8) Dokumenty wymagane w postępowaniu:
a) dowód wniesienia wadium na kwotę 5.000zł ( słownie pięć tysięcy złotych ), dokonanej w formie zgodnej z ustawą PZP
b) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
c) zestawienie wartości kwoty brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1a) zawierające:
- kosztorys ofertowy budowy placów zabaw
d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2),
e) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
f) zaakceptowany wzór karty gwarancyjnej –wg wzoru do SIWZ ( zał.nr 4)
f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i ich doświadczenie (zał. nr 5i 6) oraz załączyć:
- uprawnienia budowlane potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego,
g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
h) wykaz robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw, wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.
i) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 7),
j) wykaz robót w przypadku ich powierzenia podwykonawcom (zał. nr 8), art.36 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych.
Dokumenty, o których mowa w punktach 7 i 8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.
9. Projekt współfinansowany ze Środków UE w ramach PROW Województwa Świętokrzyskiego.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Jarosław Nowak – kierownik referatu gospodarki przestrzennej i inwestycji,
tel. 041 3561601 wew.19
2) Elżbieta Kucięba - inspektor ds. programów unijnych
tel. 041 3561601 wew.18
Złota , dnia 18.06.2009 r.
Wójt Gminy
/-/ mgr Tadeusz Sułek
-
Odpowiedzi na złożone zapytania do treści SIWZ dla przetargu pn. "Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota" [Pobierz]
-
UWAGA! ZMIANA NUMERU KONTA DOTYCZĄCEGO WNOSZONEGO WADIUM POPRAWNY NUMER KONTA:
BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007
Załączone pliki |
SIWZ_place (SIWZ.doc - 217.088 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:40:00 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALCZNIK_NR2_OSWIADCZENIE.doc (ZAALCZNIK_NR2_OSWIADCZENIE.doc - 28.16 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:40:21 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr1aFormularz_cenowy.doc (Zal_nr1aFormularz_cenowy.doc - 39.424 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:40:45 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr6_Wykaz_osob.doc (Zal_nr6_Wykaz_osob.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:41:50 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr7Harmonogram_rzecz_fians.doc (Zal_nr7Harmonogram_rzecz_fians.doc - 78.848 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:42:14 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr8Wykaz_art36_ust4.doc (Zal_nr8Wykaz_art36_ust4.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:42:32 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr9spec_tech_wykonania_i_odbioru_robot.doc (Zal_nr9spec_tech_wykonania_i_odbioru_robot.doc - 98.304 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:43:04 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr10ZESTWIENIE_URZADZEN.xls (Zal_nr10ZESTWIENIE_URZADZEN.xls - 79.872 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:43:31 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALACZNIK_NR1_for_ofert.doc (ZALACZNIK_NR1_for_ofert.doc - 36.864 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:43:53 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALACZNIK_NR3wzor_umowy.doc (ZALACZNIK_NR3wzor_umowy.doc - 108.032 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:44:35 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalacznik_nr10_przedmiary_robot.pdf (zalacznik_nr10_przedmiary_robot.pdf - 4069.161 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:47:13 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr_4_do_umowy_nr_gwarancja.doc (Zalacznik_nr_4_do_umowy_nr_gwarancja.doc - 64.512 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:47:30 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALACZNIK_NR_5_Doswiadczenie_zawodowe.doc (ZALACZNIK_NR_5_Doswiadczenie_zawodowe.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:47:49 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Odpowiedzi na złożone zapytania do treści SIWZ dla przetargu pn. "Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota (odpowiedzi_do_siwz_place.pdf - 25.885 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-07 11:47:39 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zieleń (zalacznik_zielen.pdf - 1017.392 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-13 09:00:23 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2009-06-24 10:49:35
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2009-07-15 12:36:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu