Wersja archiwalna z dnia 2009-07-15 12:37:01
|
Gmina Złota | |
Adres: Złota 109 28-425 Złota |
Kontakt: tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48 E-mail: Strona www: |
Numer ID: 100 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: ZADANIE PN: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota. | |
Treść przetargu: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający: GMINA ZŁOTA Złota 109 28-425 Złota tel. ( 041 ) 3561601 fax.(041) 3561648 www.gminazlota.pl O G Ł A S Z A PRZETARG NIEOGRANICZONY NA : ZADANIE PN: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota 1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą. Cena Specyfikacji: 400 + koszty przesyłki Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota w miejscowościach: 1. Biskupice na działce nr 134 2. Chroberz na działce nr 526 3. Kostrzeszyn na działce nr 786/2 4. Miernów na działce nr 387/1 5. Niegosławice na działce nr 157 6. Nieprowice na działce nr 423/2 7. Pełczyska na działce nr 856/3 8. Probołowice na działce nr 120/5 9. Rudawa na działce nr 104/1 10. Stawiszyce na działce nr 365/1 11. Wojsławice na działce nr 188 12. Woli Chroberskiej na działce nr 146 13. Złota na działkach nr 346/2 i 346/3 14. Żurawniki na działce nr 735 Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekty wykonawcze – zał. do SIWZ. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV: CPV 45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu CPV 45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji CPV 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw CPV 37500000-3 gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, CPV 37530000-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu ,gier salonowych i towarzyskich CPV 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych CPV 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych CPV 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych). 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - do 30.09.2010 r. 4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższa cena zadania – 100 %. 5. Termin składania ofert upływa dnia 15.07.2009 r. do godz. 10:00. Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat). Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 15.07.2009 r. o godz. 10:10. 6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw. Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branży ogólno budowlanej Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 7) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia” Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 8) Dokumenty wymagane w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium na kwotę 5.000zł ( słownie pięć tysięcy złotych ), dokonanej w formie zgodnej z ustawą PZP b) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), c) zestawienie wartości kwoty brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1a) zawierające: - kosztorys ofertowy budowy placów zabaw d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2), e) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3), f) zaakceptowany wzór karty gwarancyjnej –wg wzoru do SIWZ ( zał.nr 4) f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i ich doświadczenie (zał. nr 5i 6) oraz załączyć: - uprawnienia budowlane potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) wykaz robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw, wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. i) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 7), j) wykaz robót w przypadku ich powierzenia podwykonawcom (zał. nr 8), art.36 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych. Dokumenty, o których mowa w punktach 7 i 8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. 9. Projekt współfinansowany ze Środków UE w ramach PROW Województwa Świętokrzyskiego. 10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: 1) Jarosław Nowak – kierownik referatu gospodarki przestrzennej i inwestycji, tel. 041 3561601 wew.19 2) Elżbieta Kucięba - inspektor ds. programów unijnych tel. 041 3561601 wew.18 Złota , dnia 18.06.2009 r.
Wójt Gminy /-/ mgr Tadeusz Sułek
BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007
|
Załączone pliki |
SIWZ_place (SIWZ.doc - 217.088 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:40:00 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALCZNIK_NR2_OSWIADCZENIE.doc (ZAALCZNIK_NR2_OSWIADCZENIE.doc - 28.16 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:40:21 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr1aFormularz_cenowy.doc (Zal_nr1aFormularz_cenowy.doc - 39.424 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:40:45 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr6_Wykaz_osob.doc (Zal_nr6_Wykaz_osob.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:41:50 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr7Harmonogram_rzecz_fians.doc (Zal_nr7Harmonogram_rzecz_fians.doc - 78.848 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:42:14 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr8Wykaz_art36_ust4.doc (Zal_nr8Wykaz_art36_ust4.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:42:32 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr9spec_tech_wykonania_i_odbioru_robot.doc (Zal_nr9spec_tech_wykonania_i_odbioru_robot.doc - 98.304 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:43:04 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr10ZESTWIENIE_URZADZEN.xls (Zal_nr10ZESTWIENIE_URZADZEN.xls - 79.872 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:43:31 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALACZNIK_NR1_for_ofert.doc (ZALACZNIK_NR1_for_ofert.doc - 36.864 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:43:53 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALACZNIK_NR3wzor_umowy.doc (ZALACZNIK_NR3wzor_umowy.doc - 108.032 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:44:35 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalacznik_nr10_przedmiary_robot.pdf (zalacznik_nr10_przedmiary_robot.pdf - 4069.161 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:47:13 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr_4_do_umowy_nr_gwarancja.doc (Zalacznik_nr_4_do_umowy_nr_gwarancja.doc - 64.512 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:47:30 Redaktor: Paweł Bochniak | |
ZALACZNIK_NR_5_Doswiadczenie_zawodowe.doc (ZALACZNIK_NR_5_Doswiadczenie_zawodowe.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2009-06-24 10:47:49 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Odpowiedzi na złożone zapytania do treści SIWZ dla przetargu pn. "Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota (odpowiedzi_do_siwz_place.pdf - 25.885 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-07 11:47:39 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zieleń (zalacznik_zielen.pdf - 1017.392 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-13 09:00:23 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2009-06-24 10:49:35
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2009-07-15 12:36:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |