Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Złota

Adres:
Złota 109
28-425 Złota

Kontakt:
tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 128

Data publikacji:
2010-08-24 11:17:43

Przedmiot: Usługa w zakresie transportu uczniów w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces, Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze oraz Nasze przedszkole szansą na równy start
Numer ogłoszenia: 261548 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010

Treść przetargu:
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 109/9, 28-425 Złota, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3561601, faks 041 3561648.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie transportu uczniów w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces, Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze oraz Nasze przedszkole szansą na równy start.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów po zajęciach, do teatru oraz na wycieczki krajoznawcze w celu realizacji projektów: Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces, Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze oraz Nasze przedszkole Szansą na równy start. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego na terenie Polski

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: - Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (minimum 2 autokary wyposażone w 54 miejsca siedzące każdy oraz dwa busy wyposażone w 19 miejsc siedzących w każdym W wykazie wymaganego sprzętu należy określić podstawę dysponowania samochodami jeżeli wykonawca dysponuje samochodami na podstawie umowy cywilno prawnej lub autokary stanowią własność wykonawcy to nie jest zobowiązany załączać oświadczenia podmiotu o udostępnianiu autokarów do wykazu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia ( tj. co najmniej 2 osoby, przewidzianych jako kierowcy) z wymaganymi prawem uprawnieniami (prawo jazdy co najmniej kategorii D) - oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień przez kierowców W wykazie osób należy określić podstawę dysponowania osobami jeżeli wykonawca dysponuje osobami na podstawie umowy cywilno prawnej lub w stosunku do osób zatrudnia ich na umowę o pracę to nie jest zobowiązany załączać oświadczenia podmiotu o udostępnianiu osób do wykazu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazlota.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminnym Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Złotej, Złota 222.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminnym Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Złotej, Złota 222.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces, Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze oraz Nasze przedszkole szansą na równy start.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączone pliki
SIWZ_szkola2.pdfSIWZ_szkola2.pdf (SIWZ_szkola2.pdf - 202.668 KB)
Data publikacji: 2010-08-24 11:18:39 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2648
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2010-08-24 11:17:43
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2010-08-24 11:20:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu