Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Złota

Adres:
Złota 109
28-425 Złota

Kontakt:
tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 160

Data publikacji:
2012-05-14 13:57:19

Przedmiot: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne do 31-12-2014 r.

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr. GPI-III.2710/9/12

 

1. GMINA  ZŁOTA

    ZŁOTA 109

    28-425 ZŁOTA

    Tel. 041 3561601

    Strona internetowa  www. gminazlota.pl

2. Ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty

    określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.

3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego

    t.j. Urząd Gminy Złota, Złota 109, pok. Nr 9 ,  28-425  Złota tel 356-16-33  Fax 356-16-48,

    oraz będzie dostępna na stronie internetowej  Gminy Złota  www. gminazlota.pl/bip

4. Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego

     będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak i również zarządzanych przez

     jego jednostki organizacyjne do 31-12-2014 r.

 

   Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów w okresie od 01.07.2012 r.     

    do 31.12.2014 r. wynosi:

·         Taryfa Cxx: 1.126.375,00 kWh (w okresie od 01.07.2012r. do 31.12.2012r. – 225.275,00 kWh. W okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. – 450.550,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. – 450.550,00 kWh.).

·         Taryfa Gxx: 3.754,50  kWh (w okresie od 01.07.2012r. do 31.12.2012r. – 1.251,50 kWh. W okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. – 2.503,00  kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. – 2.503,00  kWh.).

 

09000000-3 – produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

 

    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia –  do 31.12.2014 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu: 

    7.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1)           posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

         Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:

·  aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

·  zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ;

2)            posiadają wiedzę i doświadczenie;

§   Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

3)            dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

§   Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

4)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

§   Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

7.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.

7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 7.2 winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.

§         Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.

§         Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg formuły „spełnia - nie spełnia”.

 

8. Zamawiający nie wymaga składania wadium

 

9. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

     Kryterium Cena (koszt) – waga 100%.

     Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie najniższa cena. Oferta z najniższą ceną

     spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej,

     według formuły:

      C=(Cmin / Coferta) * 100 pkt.,

      Cmin oznacza najniższą cenę zaoferowaną w postępowaniu,

      Coferta cena badanej oferty.

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w oparciu o kryterium oceny ofert opisane w SIWZ.

 

10. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznakowanym    

      następująco  „Oferta na dostawę energii elektrycznej”

                           „Nie otwierać przed 23-05-2012 r. godz. 13:30”

      w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Złota,   Złota 109 , 28-425 Złota, pok. Nr 8

      – sekretariat do dnia  23-05-2012 roku do godz. 1300 opatrzonym nazwą  i  dokładnym

      adresem oferenta.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

14. Zamawiający nie przewiduje wybory najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie

      aukcji elektronicznej.

15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu  14-05-2012 r.  Nr ogłoszenia  153432-2012

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Znak GPI-III-2710/9/12                                                                                Złota dnia 2012-05-18

 

 

PYTANIA DO SIWZ

 

            Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup energii elektrycznej:

           

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia - Prawo Zamówień Publicznych   

Zamawiający wyjaśnia:


Pytanie 1. W załącznikach do SIWZ nr 6.1 - 6.2 projekty umów w § 5.  Z uwagi na możliwość zminy przepisów przez ustawodawcę w czasie obowiązywania Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie kolejnego ust 4 o następującej treści: W przypadku zmiany ustawy oraz przepisów wykonawczych, wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatami dotyczącymi efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej, o których mowa w § 5 ust. 1 mogą ulec zmianie w odniesieniu do kosztów wynikających z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie”.

 

 

Ad. 1. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej w dwóch przypadkach:
a) zmiany podatku akcyzowego na energię elektryczną
b) zmiany podatku VAT na energię elektryczną.

W związku z tym nie widzimy podstaw do dokonania zmiany w treści umowy.

 

Pytanie 2 W załącznikach do SIWZ Nr 6.1 – 6.2 – projekty umów w § 9 ust 1 widnieje zapis:

„Strony ustalają, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi od dnia  …….. r. jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas zamawiający kupował energię elektryczna oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.” Z uwagi na konieczność zawarcia umów o świadczenie usług dystrybucji energii z właściwym OSD Wykonawca zwraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji przedmiotowego zapis: „Strony ustalaja, że rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastapi od dnia …. r.jednak nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązujących umów oraz wejścia w zycie umów o świadczenie usług dystrybucji oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i ewentualnym dostosowaniu układów pomiarowo-rozliczeniowych do wybranej grupy taryfowej.”

 

Ad. 2. Zamawiający nie widzi podstaw do dokonania zmian zapisów umowy w §9 ust. 1 załączników nr 6.1 – 6.2. Zapis pozostaje bez zmian.

 

Pytanie 3. W załącznikach do SIWZ Nr 6.1 – 6.2 – projekty umów w § 11 ust. 5 widnieje zapis: „Wszelkie zmiany umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust 3 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.” Wykonawca zwraca się z prośba o następującą modyfikację : „Wszelkie zmiany do Umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust 3-4 Umowy, wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.”

 

Ad. 3. Nawiązując do odpowiedzi nr 1 Zamawiający nie widzi podstaw do dokonania zmian zapisów umowy w §11 ust. 5 w załączniku do SIWZ. Zapis pozostaje bez zmian.

 

Pytanie 4. Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?. Czy obecnie zawarte umowy przez Zamawiającego są zawarte na czas określony czy na czas nieokreślony, proszę podać okres ich wypowiedzenia.

 

Ad. 4. Zamawiający informuje, iż obecnie obowiązującymi umowami są umowy kompleksowe. W wyniku przedmiotowego postępowania przetargowego zostaną zawarte przez Zamawiającego dwie odrębne umowy, tj. umowa sprzedaży energii elektrycznej i odrębna umowa na usługę dystrybucji energii elektrycznej. Obowiązujące umowy zawarte są na czas nieokreślony, okresy wypowiedzenia umów standardowo wynoszą od 30 do 90 dni.

 

Pytanie 5. Czy procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz pierwszy?.

 

Ad. 5. Zamawiający informuje, iż procedura zmiany sprzedawcy będzie odbywała się po raz pierwszy.

 

Załączone pliki
siwz_oswietlenie.pdfsiwz_oswietlenie.pdf (siwz_oswietlenie.pdf - 123.421 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:29:10 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_1_dosiwz_oswietlenie.pdfzalacznik_1_dosiwz_oswietlenie.pdf (zalacznik_1_dosiwz_oswietlenie.pdf - 134.393 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:29:30 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_6_2_2doSIWZ_pelnomocnictwo_oswietlenie.pdfzalacznik_6_2_2doSIWZ_pelnomocnictwo_oswietlenie.pdf (zalacznik_6_2_2doSIWZ_pelnomocnictwo_oswietlenie.pdf - 71.91 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:30:22 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr2do_siwz_formularz_ofertowy_oswietlenie.pdfzalacznik_nr2do_siwz_formularz_ofertowy_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr2do_siwz_formularz_ofertowy_oswietlenie.pdf - 60.6 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:30:49 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr3do_siwz_formularz_cenowy_oswietlenie.pdfzalacznik_nr3do_siwz_formularz_cenowy_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr3do_siwz_formularz_cenowy_oswietlenie.pdf - 37.312 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:31:08 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr4_dosiwz_oswiadczenie_oswietlenie.pdfzalacznik_nr4_dosiwz_oswiadczenie_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr4_dosiwz_oswiadczenie_oswietlenie.pdf - 44.102 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:31:33 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr5dosiwz_oswiadczenie_oniepowierzeniuzamowieniapodwykonawcom_oswietlenie.pdfzalacznik_nr5dosiwz_oswiadczenie_oniepowierzeniuzamowieniapodwykonawcom_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr5dosiwz_oswiadczenie_oniepowierzeniuzamowieniapodwykonawcom_oswietlenie.pdf - 32.446 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:31:52 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr6_1_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie.pdfzalacznik_nr6_1_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr6_1_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie.pdf - 101.234 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:32:11 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr6_1_2dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_pelnomocnictwo.pdfzalacznik_nr6_1_2dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_pelnomocnictwo.pdf (zalacznik_nr6_1_2dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_pelnomocnictwo.pdf - 125.793 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:32:31 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr6_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_taryfa_cxx.pdfzalacznik_nr6_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_taryfa_cxx.pdf (zalacznik_nr6_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_taryfa_cxx.pdf - 85.005 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:32:52 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr6_2_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie.pdfzalacznik_nr6_2_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr6_2_1dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie.pdf - 39.072 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:33:18 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr6_2dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_taryfa_gxx.pdfzalacznik_nr6_2dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_taryfa_gxx.pdf (zalacznik_nr6_2dosiwz_projekt_umowy_oswietlenie_taryfa_gxx.pdf - 84.999 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:33:40 Redaktor: Paweł Bochniak
zalacznik_nr8doSIWZ_oswiadczenieposiadaniaaktualnejumowy_oswietlenie.pdfzalacznik_nr8doSIWZ_oswiadczenieposiadaniaaktualnejumowy_oswietlenie.pdf (zalacznik_nr8doSIWZ_oswiadczenieposiadaniaaktualnejumowy_oswietlenie.pdf - 34.221 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:33:58 Redaktor: Paweł Bochniak
zalaczniknr7doSIWZ_owiadczenieobrakupodstaw_oswietlenie.pdfzalaczniknr7doSIWZ_owiadczenieobrakupodstaw_oswietlenie.pdf (zalaczniknr7doSIWZ_owiadczenieobrakupodstaw_oswietlenie.pdf - 37.558 KB)
Data publikacji: 2012-05-14 14:34:17 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2564
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2012-05-14 13:57:19
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2012-05-14 14:34:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu