Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 234
Data publikacji:
2018-06-28 17:57:50
Przedmiot: Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych
Informacja o otwarciu ofert
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 580906-N-2018 z dnia 2018-06-28 r.
Gmina Złota: Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.gminazlota.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.gminazlota.pl
www.gminazlota.pl
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Złota ul. Sienkiewicza 79, 28-425 Złota
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Numer referencyjny: GPI.III.2710.7.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 1 700 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy 00/100 złotych) z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych” 2) Uruchomienie kredytu nastąpi jednorazowo zgodnie ze złożoną dyspozycją Zamawiającego. Na potrzeby ustalenia ceny ofertowej, przyjmuje się, że kredyt zostanie uruchomiony w całości w dniu 20.07.2018 r. Kredyt konsolidacyjny nie wpłynie na rachunek Gminy Złota, Wykonawca udzielający kredytu dokona całkowitej spłaty zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów bezpośrednio na konta banków, wobec których zamawiający posiada takie zobowiązania nie później niż do dnia 20.07.2018 r. Zobowiązania podlegające konsolidacji: 1) kredyt zaciągnięty w Banku Spółdzielczym w Pińczowie wg umowy Nr KR-12-01118 z dnia 28.12.2012 roku – kwota objęta konsolidacją 180 000,00 zł, 2) kredyt zaciągnięty w Banku Spółdzielczym w Pińczowie wg umowy Nr KR-16-00749 z dnia 14.12.2016 roku – kwota objęta konsolidacją 820 000,00 zł, 3/ obligacje komunalne wyemitowane przez DNB Bank Polska S.A. Warszawa według umowy z dnia 09 grudnia 2009 r.– kwota objęta konsolidacją 700 000,00 zł . 3) Spłata kredytu nastąpi w latach 2019 - 2027 w 36 ratach: I rata kapitałowa do 31.03.2019 r. - 26 985,00 zł II rata kapitałowa do 30.06.2019 r. - 26 985,00 zł III rata kapitałowa do 30.09.2019 r. - 26 985,00 zł IV rata kapitałowa do 31.12.2019 r. - 26 985,00 zł V rata kapitałowa do 31.03.2020 r. - 17 900,00 zł VI rata kapitałowa do 30.06.2020 r. - 17 900,00 zł VII rata kapitałowa do 30.09.2020 r. - 17 900,00 zł VIII rata kapitałowa do 31.12.2020 r. - 17 900,00 zł IX rata kapitałowa do 31.03.2021 r. - 18 345,00 zł X rata kapitałowa do 30.06.2021 r. - 18 345,00 zł XI rata kapitałowa do 30.09.2021 r. - 18 345,00 zł XII rata kapitałowa do 31.12.2021 r. - 18 345,00 zł XIII rata kapitałowa do 31.03.2022 r. - 32 020,00 zł XIV rata kapitałowa do 30.06.2022 r. - 32 020,00 zł XV rata kapitałowa do 30.09.2022 r. - 32 020,00 zł XVI rata kapitałowa do 31.12.2022 r. - 32 020,00 zł XVII rata kapitałowa do 31.03.2023 r. - 62 500,00 zł XVIII rata kapitałowa do 30.06.2023 r. - 62 500,00 zł XIX rata kapitałowa do 30.09.2023 r. - 62 500,00 zł XX rata kapitałowa do 31.12.2023 r. - 62 500,00 zł XXI rata kapitałowa do 31.03.2024 r. - 62 500,00 zł XXII rata kapitałowa do 30.06.2024 r. - 62 500,00 zł XXIII rata kapitałowa do 30.09.2024 r. - 62 500,00 zł XXIV rata kapitałowa do 31.12.2024 r. - 62 500,00 zł XXV rata kapitałowa do 31.03.2025 r. - 62 500,00 zł XXVI rata kapitałowa do 30.06.2025 r. - 62 500,00 zł XXVII rata kapitałowa do 30.09.2025 r. - 62 500,00 zł XXVIII rata kapitałowa do 31.12.2025 r. - 62 500,00 zł XXIX rata kapitałowa do 31.03.2026 r. - 62 500,00 zł XXX rata kapitałowa do 30.06.2026 r. - 62 500,00 zł XXXI rata kapitałowa do 30.09.2026 r. - 62 500,00 zł XXXII rata kapitałowa do 31.12.2026 r. - 62 500,00 zł XXXIII rata kapitałowa do 31.03.2027 r. - 79 750,00 zł XXXIV rata kapitałowa do 30.06.2027 r. - 79 750,00 zł XXXV rata kapitałowa do 30.09.2027 r. - 79 750,00 zł XXXVI rata kapitałowa do 31.12.2027 r. - 79 750,00 zł Jeżeli termin spłaty raty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności. Spłata ostatniej raty kredytu przypada do dnia 31.12.2027 r. 4) Oprocentowanie kredytu: WIBOR 3M + marża banku, WIBOR 3M liczony jako średnia arytmetyczna z kwartału poprzedzającego dzień spłaty odsetek. - celem przygotowania oferty Wykonawca winien przyjąć stawkę WIBOR 3 M na dzień 20.06.2018 r w wysokości 1,70% 5) Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach kwartalnych w ostatnim dniu roboczym miesiąca od wykorzystanej kwoty kredytu, według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w trakcie trwania umowy. Pierwsza spłata odsetek nastąpi we wrześniu 2018 r. 6) Prowizja 0% od kwoty uruchomionego kredytu. 7) Stała marża banku nie podlega zmianie przez cały okres wykonywania zamówienia. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej lub późniejszej spłaty poszczególnych rat kredytu jak również spłaty rat kredytu w innych wysokościach i terminach niż określone w „Harmonogramie spłaty kredytu konsolidacyjnego” oraz wcześniejszej spłaty całości kredytu bez ponoszenia z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki naliczane będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. 7) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. 8) Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych.
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2027-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający uzna , że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonawca posiada: - Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r – Prawo Bankowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający nie żąda od wykonawcy żadnych dokumentów
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie żąda od wykonawcy żadnych dokumentów
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
Czas na uruchomienie kredytu | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-10, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Załączone pliki |
SIWZ (siwz_kredyt_kons0618.doc - 796.16 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-28 17:59:30 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Załącznik nr 6 (zal6_dokumentyfinansowe.docx - 13.993 KB) | |
Data publikacji: 2018-06-28 17:59:39 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Otwarcie ofert bank (otwarcie_kredyt18.pdf - 30.395 KB) | |
Data publikacji: 2018-07-10 12:14:42 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2018-06-28 18:01:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu