Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 156
Data publikacji:
2012-03-02 12:56:35
Przedmiot: Przebudowa drogi gminnej Nr 402003 T Złota – Pełczyska od km 1+027 do km 1+757 dł. 730 mb.
Treść przetargu:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr. GPI-III.2710/2/12
1. GMINA ZŁOTA
ZŁOTA 109
28-425 ZŁOTA
Tel. 041 3561601
Strona internetowa www. gminazlota.pl
2. Ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty
określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego
t.j. Urząd Gminy Złota, Złota 109, pok. Nr 9 , 28-425 Złota tel 356-16-33 Fax 356-16-48,
oraz będzie dostępna na stronie internetowej Gminy Złota www. gminazlota.pl/bip
4. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 402003 T Złota – Pełczyska
od km 1+027 do km 1+757 dł. 730 mb
- wykonanie koryta głęb. 20 cm - 2929 m2
- warstwy odsączające gr. w-wy. 10 cm -2929 m2
- dolna w-wa podbudowy z kruszyw łamanych (31 – 63 mm) gr. w-wy 15 cm - 2929 m2
- górna w-wa podbudowy z kruszyw łamanych (0 – 31 mm) gr. w-wy 10 cm - 2929 m2
45233140-2 roboty drogowe
45233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 30.06.2012 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia
- sytuacji ekonomicznej i finansowej
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
Sposób dokonywania spełnienia warunków oparty jest na zasadzie „spełnia – nie
spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ.
8. Zamawiający wymaga składania wadium
wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Wadium może być wnoszone:
- w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
9. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100 %
Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów .
Pozostałe proporcjonalnie mniej według formuły:
(Cn / C.of.b.x 100 ) = ilość punktów
Cn- najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
C.of.b. – cena oferty badanej nie odrzuconej
100 - procentowe znaczenie kryterium ceny
10. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznakowanym
następująco Przebudowa drogi gminnej Złota - Pełczyska od km 1+027 do km 1+757
dł. 730 mb.
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Złota, Złota 109 , 28-425 Złota, pok. Nr 8
– sekretariat do dnia 19-03-2012 roku do godz. 900 opatrzonym nazwą i dokładnym
adresem oferenta.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
14. Zamawiający nie przewiduje wybory najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie
aukcji elektronicznej.
15. Zmiana umowy.
1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w
sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie
dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia
w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do
wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac
i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może
być Zamawiający lub Wykonawca.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi
ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub
Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia
informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na
termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy brutto.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robot, oraz innych osób biorących po stronie
Wykonawcy udział w realizacji zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych
uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi
nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany
może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od
powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie
wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
b) konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,
c) konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych,
d) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez
Wykonawcę robot budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie
niewybuchu, itp.,
e) wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, itp.
f) wystąpienie przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie
zawinionego przez Wykonawcę,
g) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne
lub występujące ponad normy, oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk
geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót,
Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga
zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej
podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje zmianę terminu wykonania
prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
5) Zamawiający dopuszcza zamiany harmonogramu finansowo-rzeczowego w formie aneksu.
Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia
w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do
wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje zmianę terminu wykonania prac i nie
spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. W miarę potrzeb oraz postępu robot,
Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 02-03-2012 r. Nr ogłoszenia 64844-2012
Załączone pliki |
siwz_zlota_pelczyska12 (siwz_zlota_pelczyska12.pdf - 141.991 KB) | |
Data publikacji: 2012-03-02 12:57:20 Redaktor: Paweł Bochniak | |
sst_zlota_pelczyska12 (sst_zlota_pelczyska12.pdf - 203.481 KB) | |
Data publikacji: 2012-03-02 12:57:50 Redaktor: Paweł Bochniak | |
przedmiar_zlota_pelczyska12 (przedmiar_zlota_pelczyska12.pdf - 22.889 KB) | |
Data publikacji: 2012-03-02 12:58:09 Redaktor: Paweł Bochniak | |
orientacja (orientacja.doc - 232.96 KB) | |
Data publikacji: 2012-03-02 12:58:42 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2012-03-02 12:59:40
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu