Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Złota

Adres:
Złota 109
28-425 Złota

Kontakt:
tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 157

Data publikacji:
2012-03-02 14:11:31

Przedmiot: Przebudowa drogi gminnej Nr 402031 T Złota os. Barbara od km 0+317 do km 0+442 dł. 125 mb

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr. GPI-III.2710/3/12

1. GMINA  ZŁOTA
    ZŁOTA 109
    28-425 ZŁOTA
    Tel. 041 3561601
    Strona internetowa  www. gminazlota.pl
2. Ogłasza przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty
    określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego
    t.j. Urząd Gminy Złota, Złota 109, pok. Nr 9 ,  28-425  Złota tel 356-16-33  Fax 356-16-48,
    oraz będzie dostępna na stronie internetowej  Gminy Złota  www. gminazlota.pl/bip
4. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 402031 T Złota  os. Barbara od km 0+317 do km 0+442   dł. 125 mb
  - wzmocnienie istn. podbudowy kruszywem (0-63 mm) gr. w-wy 15 cm     - 75 m3
  - nawierzchnia z miesz. min. asfalt gr. w-wy 5 cm  - 500 m2
  - wyrównanie i uzup. poboczy ziemią   -  125 m2

                             45233140-2   roboty drogowe
                             45233142-6   roboty w zakresie naprawy dróg   
 
    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia –  do 30.06.2012 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu: 
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
    dotyczące:
   - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
   - posiadania wiedzy i doświadczenia
   - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
      wykonania zamówienia
   - sytuacji ekonomicznej i finansowej
   - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
     art. 24 ust. 1  ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

Sposób dokonywania spełnienia warunków oparty jest na zasadzie „spełnia – nie
spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 

8. Zamawiający wymaga składania wadium
 wadium w wysokości  500,00 zł.
    Wadium może być wnoszone:
     - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
        BS Pińczów O/Złota  81 8509 0002 2004 4000 0404 0007
      - poręczeniach bankowych,
      - gwarancjach bankowych,
      - gwarancjach ubezpieczeniowych,
      - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
        z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
        (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)

9. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena   - 100 %
 Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów .
            Pozostałe proporcjonalnie mniej  według   formuły:
 (Cn / C.of.b.x 100 )  = ilość punktów
 Cn- najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
 C.of.b. – cena oferty badanej nie odrzuconej
 100  - procentowe znaczenie kryterium ceny

10. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu oznakowanym   
      następująco  OFERTA  Przebudowa drogi gminnej Nr 402031 T Złota  os. Barbara
                                                   od km 0+317 do km 0+442   dł. 125 mb

      w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Złota,   Złota 109 , 28-425 Złota, pok. Nr 8
      – sekretariat do dnia  19-03-2012 roku do godz. 900 opatrzonym nazwą  i  dokładnym
      adresem oferenta.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
14. Zamawiający nie przewiduje wybory najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie
      aukcji elektronicznej.
15. Zmiana umowy.
     1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w  
         sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie   
        dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia
         w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do 
         wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac
         i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może
         być Zamawiający lub Wykonawca.
    2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi 
        ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub 
        Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia 
        informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na
        termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy brutto.
    3) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robot, oraz innych osób biorących po stronie
       Wykonawcy udział w realizacji zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych 
        uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi 
        nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany
        może być Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od 
        powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie
        wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
    4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
        a) wystąpienie nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),
        b) konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,
        c) konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych,
        d) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez  
            Wykonawcę robot budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie
             niewybuchu, itp.,
        e) wystąpienie siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, itp.
        f) wystąpienie przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych nie  
            zawinionego przez Wykonawcę,
        g) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne 
            lub występujące ponad normy, oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk 
            geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie realizacji robót,
            Inicjatorem tej zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga
            zgłoszenia  w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej
            podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje zmianę terminu wykonania
            prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
   5) Zamawiający dopuszcza zamiany harmonogramu finansowo-rzeczowego w formie aneksu.
       Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia     
       w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do
       wprowadzenia zmian. Zmiana ta spowoduje zmianę terminu wykonania prac i nie
       spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. W miarę potrzeb oraz postępu robot,
       Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego.

16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 02-03-2012 r.    Nr ogłoszenia 65222-2012

Załączone pliki
orientacja_barbara2012.docorientacja_barbara2012 (orientacja_barbara2012.doc - 198.144 KB)
Data publikacji: 2012-03-02 14:13:16 Redaktor: Paweł Bochniak
przedmiar_barbara2012.pdfprzedmiar_barbara2012 (przedmiar_barbara2012.pdf - 35.863 KB)
Data publikacji: 2012-03-02 14:13:39 Redaktor: Paweł Bochniak
siwz_barbara2012.pdfsiwz_barbara2012 (siwz_barbara2012.pdf - 141.565 KB)
Data publikacji: 2012-03-02 14:14:04 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2505
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2012-03-02 14:11:31
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2012-03-02 14:14:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu