Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 162
Data publikacji:
2012-05-31 18:52:22
Przedmiot: Aktywizacja społeczności poprzez poprawę warunków funkcjonowania świetlic wiejskich na terenie Gminy Złota
Treść przetargu:
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
1.Zamawiający: GMINA ZŁOTA
Złota 109
28-425 Złota
tel. ( 041 ) 3561601
fax.(041) 3561648
www.gminazlota.pl
O G Ł A S Z A
2. PRZETARG NIEOGRANICZONY w trybie art.39 pzp. NA :
ZADANIE PN: Aktywizacja społeczności poprzez poprawę warunków funkcjonowania świetlic wiejskich na terenie Gminy Złota
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Cena Specyfikacji: 100 + koszty przesyłki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
3.Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Remont świetlic wiejskich w miejscowościach :
ETAP I - realizacja do 15-10-2012r.
-1.Pełczyska,
-2. Złota ,
-3. Stawiszyce
ETAPII- realizacja do 30-09-2013r.
-1. Miernów
-2. Probołowice
-3. Biskupice
-4. Żurawniki
-5. Nieprowice
-6. Rudawa
-7. Wola Chroberska
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: przedmiary robót – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV:
CPV 45111200-0- Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
CPV 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
CPV 44220000-8 Stolarka budowlana ,
CPV 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachu ,
CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.5,6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych)- w przypadku ich powierzenia.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
6.Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
ETAPI- do 15.10.2012 r.
ETAPII- do 30.09.2013
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy PZP dotyczące.
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
prawa nakładają obowiązek ich posiadania ;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
6) udokumentują, że w okresie prowadzenia działalności należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie bądź remoncie obiektów użyteczności publicznej. -referencje
Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres
60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru danego etapu robót.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”
Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8. Wadium w wysokości 10.000 zł należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 PZP;:
a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42,poz.275 ,z 208 r.nr 116,poz.730 i732 i nr 227,poz.1505 oraz z 2010 r.nr 96,poz.620.)
złożonych w kasie Zamawiającego.
9. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria
oceny: najniższa cena zadania – 100 %.
Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów .
Pozostałe proporcjonalnie mniej według formuły:
(Cn /C.of.b.) x100 = ilość punktów
gdzie:
Cn- najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
C.of.b. – cena oferty badanej nie odrzuconej
100- procentowe znaczenie kryterium ceny
10. Termin składania ofert upływa dnia 15.06.2012 r. do godz. 10:00.
Oferty należy złożyć w nieprzejrzystym, ,zamkniętym opakowaniu oznaczonym „Aktywizacja społeczności poprzez poprawę warunków funkcjonowania świetlic wiejskich na terenie Gminy Złota „ w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat).
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania
. Otwarcie ofert dnia 15.06.2012 r. o godz. 10:10.
11. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie aukcji
elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
16. Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 2012.05.31 .r. nr. ogłoszenia 182000-2012
17. Projekt współfinansowany ze Środków UE w ramach PROW Województwa Świętokrzyskiego.
Złota , dnia 31.05.2012 r.
Wójt Gminy
/-/ mgr Tadeusz Sułek
Załączone pliki |
siwz_swietlicewiejskie (siwz_swietlicewiejskie.doc - 207.872 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:54:21 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskamiernow (swietlicawiejskamiernow.htm - 16.411 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:55:01 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskapelczyska (swietlicawiejskapelczyska.htm - 16.542 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:55:24 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskaprobolowice (swietlicawiejskaprobolowice.htm - 9 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:55:54 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskarudawa (swietlicawiejskarudawa.htm - 11.095 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:56:26 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskastawiszyce2 (swietlicawiejskastawiszyce2.htm - 7.985 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:56:56 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskawbiskupicach (swietlicawiejskawbiskupicach.htm - 12.476 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:57:28 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskawnieprowicach (swietlicawiejskawnieprowicach.htm - 15.961 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:58:41 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskawolachroberska (swietlicawiejskawolachroberska.htm - 9.642 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:59:09 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskawzurawnikach (swietlicawiejskawzurawnikach.htm - 11.015 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 18:59:37 Redaktor: Paweł Bochniak | |
swietlicawiejskazlota (swietlicawiejskazlota.htm - 14.322 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:00:02 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zal_do_siwz_sw_wiejskie (zal_do_siwz_sw_wiejskie.doc - 194.048 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:01:10 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalnr6swwiejskie (zalnr6swwiejskie.doc - 28.16 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:02:34 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalnr 1a_swwiejskie (zalnr 1a_swwiejskie.doc - 25.6 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:03:57 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalnr 1swwiejskie (zalnr 1swwiejskie.doc - 35.328 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:05:09 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalnr 2_i_3_swwiejskie (zalnr 2_i_3_swwiejskie.doc - 30.208 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:06:04 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalnr 4swwiejskie (zalnr 4swwiejskie.doc - 117.76 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:06:47 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zalnr 5swwiejskie (zalnr 5swwiejskie.doc - 62.976 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:07:27 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5067 (DSC_5067.JPG - 130.68 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:09:27 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5068 (DSC_5068.JPG - 205.821 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:43:22 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5069 (DSC_5069.JPG - 150.111 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:44:01 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5070 (DSC_5070.JPG - 206.982 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:44:46 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5071 (DSC_5071.JPG - 346.985 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:45:41 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5072 (DSC_5072.JPG - 201.096 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:46:23 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5073 (DSC_5073.JPG - 301.112 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:47:11 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5074 (DSC_5074.JPG - 366.071 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:48:08 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5075 (DSC_5075.JPG - 242.905 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:48:55 Redaktor: Paweł Bochniak | |
DSC_5076 (DSC_5076.JPG - 356.407 KB) | |
Data publikacji: 2012-05-31 19:49:51 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2012-05-31 19:50:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu