Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Złota

Adres:
Złota 109
28-425 Złota

Kontakt:
tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 162

Data publikacji:
2012-05-31 18:52:22

Przedmiot: Aktywizacja społeczności poprzez poprawę warunków funkcjonowania świetlic wiejskich na terenie Gminy Złota

Treść przetargu:

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM 

 o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1.Zamawiający:   GMINA  ZŁOTA

                          Złota 109

                          28-425 Złota

                          tel. ( 041 ) 3561601

                          fax.(041) 3561648

                          www.gminazlota.pl

                          

                                                           O G Ł A S Z A

 

2.                                    PRZETARG  NIEOGRANICZONY  w trybie art.39 pzp. NA :

 

ZADANIE PN:  Aktywizacja społeczności poprzez poprawę warunków funkcjonowania świetlic wiejskich na terenie Gminy Złota

 

     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

 Cena  Specyfikacji:  100  +  koszty  przesyłki

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

3.Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi

 

4.      Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem  zamówienia  jest:

„Remont świetlic wiejskich w miejscowościach :

ETAP I - realizacja do 15-10-2012r.

   -1.Pełczyska,

   -2. Złota ,

   -3. Stawiszyce

ETAPII- realizacja do 30-09-2013r.

  -1. Miernów

  -2.   Probołowice

  -3. Biskupice

  -4. Żurawniki

  -5. Nieprowice

  -6. Rudawa  

  -7. Wola Chroberska  

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: przedmiary robót – zał. do  SIWZ. 

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV:  

CPV 45111200-0-    Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

CPV 45324000-4     Roboty w zakresie okładziny tynkowej

           CPV 44220000-8     Stolarka budowlana ,

           CPV 45261200-6      Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachu ,

           CPV  45453000-7       Roboty  remontowe i renowacyjne,

                  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Zamawiający nie przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.5,6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Wykonawca ma obowiązek przedłożenia w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych)- w przypadku ich powierzenia.

 

5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

 

6.Termin  wykonania   przedmiotu  zamówienia:

 ETAPI-  do  15.10.2012 r.

ETAPII- do 30.09.2013

                                                                                                                                                   

7. O udzielenie  zamówienia  mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy  spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. l ustawy PZP dotyczące.

      1) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

          prawa nakładają obowiązek ich posiadania  ;

      2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

      3)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz   osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia

      4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej

      5)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

      6) udokumentują, że w okresie  prowadzenia  działalności   należycie  i  rzetelnie  wykonali roboty  budowlane polegające na budowie bądź remoncie obiektów użyteczności publicznej. -referencje

 

    Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.

    W przypadku składania  oferty  przez  podmioty  wspólne,  warunek  musi  spełnić  co  najmniej   jeden podmiot. 

   

 Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres

60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu  odbioru danego etapu robót. 

Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia”  / „nie  spełnia”

Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.

 

8. Wadium w wysokości 10.000 zł należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 PZP;:

a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

   BS Pińczów O/Złota  81 8509 0002 2004 4000 0404 0007

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42,poz.275 ,z 208 r.nr 116,poz.730 i732 i nr 227,poz.1505 oraz z 2010 r.nr 96,poz.620.)

złożonych w kasie Zamawiającego.

 

9.      Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria   

      oceny:    najniższa  cena  zadania  – 100 %.

            Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych  otrzyma 100 punktów .

            Pozostałe proporcjonalnie mniej  według   formuły:

            (Cn  /C.of.b.) x100 = ilość punktów

            gdzie:

            Cn- najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych

            C.of.b. – cena oferty badanej nie odrzuconej

            100- procentowe znaczenie kryterium ceny

 

      10.  Termin składania ofert upływa dnia  15.06.2012 r.  do godz. 10:00.

 

     Oferty należy złożyć w nieprzejrzystym, ,zamkniętym opakowaniu oznaczonym „Aktywizacja społeczności poprzez poprawę warunków funkcjonowania świetlic wiejskich na terenie Gminy Złota  „ w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat).  

   Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania

. Otwarcie ofert  dnia   15.06.2012 r.  o godz. 10:10.

 

11.  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.  Bieg terminu związania z ofertą

     rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie aukcji

     elektronicznej.

 

15. Zamawiający  nie przewiduje  możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

16. Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 2012.05.31 .r. nr. ogłoszenia 182000-2012

 

17. Projekt współfinansowany ze Środków UE w ramach PROW  Województwa Świętokrzyskiego. 

 

 Złota ,  dnia  31.05.2012 r.

 

 

 

                                                                                                                                         Wójt Gminy

 

                                                                                                      /-/  mgr  Tadeusz Sułek

Załączone pliki
siwz_swietlicewiejskie.docsiwz_swietlicewiejskie (siwz_swietlicewiejskie.doc - 207.872 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:54:21 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskamiernow.htmswietlicawiejskamiernow (swietlicawiejskamiernow.htm - 16.411 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:55:01 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskapelczyska.htmswietlicawiejskapelczyska (swietlicawiejskapelczyska.htm - 16.542 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:55:24 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskaprobolowice.htmswietlicawiejskaprobolowice (swietlicawiejskaprobolowice.htm - 9 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:55:54 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskarudawa.htmswietlicawiejskarudawa (swietlicawiejskarudawa.htm - 11.095 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:56:26 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskastawiszyce2.htmswietlicawiejskastawiszyce2 (swietlicawiejskastawiszyce2.htm - 7.985 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:56:56 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskawbiskupicach.htmswietlicawiejskawbiskupicach (swietlicawiejskawbiskupicach.htm - 12.476 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:57:28 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskawnieprowicach.htmswietlicawiejskawnieprowicach (swietlicawiejskawnieprowicach.htm - 15.961 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:58:41 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskawolachroberska.htmswietlicawiejskawolachroberska (swietlicawiejskawolachroberska.htm - 9.642 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:59:09 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskawzurawnikach.htmswietlicawiejskawzurawnikach (swietlicawiejskawzurawnikach.htm - 11.015 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 18:59:37 Redaktor: Paweł Bochniak
swietlicawiejskazlota.htmswietlicawiejskazlota (swietlicawiejskazlota.htm - 14.322 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:00:02 Redaktor: Paweł Bochniak
zal_do_siwz_sw_wiejskie.doczal_do_siwz_sw_wiejskie (zal_do_siwz_sw_wiejskie.doc - 194.048 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:01:10 Redaktor: Paweł Bochniak
zalnr6swwiejskie.doczalnr6swwiejskie (zalnr6swwiejskie.doc - 28.16 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:02:34 Redaktor: Paweł Bochniak
zalnr 1a_swwiejskie.doczalnr 1a_swwiejskie (zalnr 1a_swwiejskie.doc - 25.6 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:03:57 Redaktor: Paweł Bochniak
zalnr 1swwiejskie.doczalnr 1swwiejskie (zalnr 1swwiejskie.doc - 35.328 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:05:09 Redaktor: Paweł Bochniak
zalnr 2_i_3_swwiejskie.doczalnr 2_i_3_swwiejskie (zalnr 2_i_3_swwiejskie.doc - 30.208 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:06:04 Redaktor: Paweł Bochniak
zalnr 4swwiejskie.doczalnr 4swwiejskie (zalnr 4swwiejskie.doc - 117.76 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:06:47 Redaktor: Paweł Bochniak
zalnr 5swwiejskie.doczalnr 5swwiejskie (zalnr 5swwiejskie.doc - 62.976 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:07:27 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5067.JPGDSC_5067 (DSC_5067.JPG - 130.68 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:09:27 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5068.JPGDSC_5068 (DSC_5068.JPG - 205.821 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:43:22 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5069.JPGDSC_5069 (DSC_5069.JPG - 150.111 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:44:01 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5070.JPGDSC_5070 (DSC_5070.JPG - 206.982 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:44:46 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5071.JPGDSC_5071 (DSC_5071.JPG - 346.985 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:45:41 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5072.JPGDSC_5072 (DSC_5072.JPG - 201.096 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:46:23 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5073.JPGDSC_5073 (DSC_5073.JPG - 301.112 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:47:11 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5074.JPGDSC_5074 (DSC_5074.JPG - 366.071 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:48:08 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5075.JPGDSC_5075 (DSC_5075.JPG - 242.905 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:48:55 Redaktor: Paweł Bochniak
DSC_5076.JPGDSC_5076 (DSC_5076.JPG - 356.407 KB)
Data publikacji: 2012-05-31 19:49:51 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2890
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2012-05-31 18:52:22
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2012-05-31 19:50:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu