Wersja archiwalna z dnia 2010-09-02 11:26:41
|
Gmina Złota | |
Adres: Złota 109 28-425 Złota |
Kontakt: tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48 E-mail: Strona www: |
Numer ID: 126 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Zatrudnienie księgowej w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces oraz Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze. | |
Treść przetargu: Numer ogłoszenia: 261546 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 109/9, 28-425 Złota, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3561601, faks 041 3561648. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie księgowej w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces oraz Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie księgowej w projektach POKL: Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces, Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze. Zakres czynności: - Prowadzenie dokumentacji finansowej, - Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, - Przygotowanie wniosków o płatność związanych z rozliczaniem finansowym projektu, - Przygotowanie dokumentacji do ZUS i Urzędu Skarbowego-naliczanie i odprowadzenie podatków od wynagrodzeń oraz rozliczanie ZUS, - Prowadzenie ewidencji wydatków i kosztów, - Księgowanie pozostałych rozrachunków (sporządzanie bilansu rocznego), - Sporządzanie przelewów do rachunków, - Sporządzanie listy płac na podstawie źródłowych dokumentów w ustalonych terminach, - Prowadzenie kartotek zarobkowych, - Prowadzenie inwentaryzacji, - Opisywanie faktur, - Kompletowanie obowiązującej dokumentacji finansowej projektu, - Sporządzanie sprawozdań finansowych. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazlota.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: GZEASiPS w Złotej pok. nr 2. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces oraz Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
Załączone pliki |
SIWZ_szkola1.pdf (SIWZ_szkola1.pdf - 176.222 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-24 11:13:45 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2010-08-24 11:20:35
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2010-09-02 11:26:21
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |