Wersja archiwalna z dnia 2009-07-22 07:54:11
|
Gmina Złota | |
Adres: Złota 109 28-425 Złota |
Kontakt: tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48 E-mail: Strona www: |
Numer ID: 102 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: ZADANIE PN: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota | |
Treść przetargu: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający: GMINA ZŁOTA Złota 109 28-425 Złota tel. ( 041 ) 3561601 fax.(041) 3561648 www.gminazlota.pl O G Ł A S Z A PRZETARG NIEOGRANICZONY NA : ZADANIE PN: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota 1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą. Cena Specyfikacji: 400 + koszty przesyłki Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Złota w miejscowościach: 1. Biskupice na działce nr 134 2. Chroberz na działce nr 526 3. Kostrzeszyn na działce nr 786/2 4. Miernów na działce nr 387/1 5. Niegosławice na działce nr 157 6. Nieprowice na działce nr 423/2 7. Pełczyska na działce nr 856/3 8. Probołowice na działce nr 120/5 9. Rudawa na działce nr 104/1 10. Stawiszyce na działce nr 365/1 11. Wojsławice na działce nr 188 12. Woli Chroberskiej na działce nr 146 13. Złota na działkach nr 346/2 i 346/3 14. Żurawniki na działce nr 735 Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekty wykonawcze – zał. do SIWZ. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV: CPV 45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu CPV 45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji CPV 45112723-9 roboty w zakresie kształtowania placów zabaw CPV 37500000-3 gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, CPV 37530000-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu ,gier salonowych i towarzyskich CPV 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych CPV 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych CPV 45342000-6 wznoszenie ogrodzeń Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych). 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - do 30.09.2010 r. 4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższa cena zadania – 100 %. 5. Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2009 r. do godz. 10:00. Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat). Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 11.08.2009 r. o godz. 10:10. 6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie placów zabaw. Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. 6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branży ogólno budowlanej Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności, konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 7) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższa gwarancja nie dotyczy maszyn i urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”. Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 8) Dokumenty wymagane w postępowaniu: a) dowód wniesienia wadium na kwotę 5.000zł ( słownie pięć tysięcy złotych ), dokonanej w formie zgodnej z ustawą PZP b) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), c) zestawienie wartości kwoty brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1a) zawierające: - kosztorys ofertowy budowy placów zabaw d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2), e) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3), f) zaakceptowany wzór karty gwarancyjnej –wg wzoru do SIWZ ( zał. nr 4) g) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i ich doświadczenie (zał. nr 5i 6) oraz załączyć: - uprawnienia budowlane potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego, h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw, wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. j) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 7), k) wykaz robót w przypadku ich powierzenia podwykonawcom (zał. nr 8), art.36 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych. Dokumenty, o których mowa w punktach 7 i 8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. 9. Projekt współfinansowany ze Środków UE w ramach PROW Województwa Świętokrzyskiego. 10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: 1) Jarosław Nowak – kierownik referatu gospodarki przestrzennej i inwestycji, tel. 041 3561601 wew.19 2) Elżbieta Kucięba - inspektor ds. programów unijnych tel. 041 3561601 wew.18 Złota, dnia 16.07.2009 r. Wójt Gminy /-/ mgr Tadeusz Sułek |
Załączone pliki |
SIWZ Place (siwz_place.pdf - 146.342 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:33:53 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr1a_formularz_cenowy (zal_nr1a_formularz_cenowy.pdf - 39.87 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:34:37 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr6_wykaz_osob (zal_nr6_wykaz_osob.pdf - 18.132 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:35:18 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr7harmonogram_rzecz_fians (zal_nr7harmonogram_rzecz_fians.pdf - 36.991 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:36:11 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr8_wykaz_art_36ust (zal_nr8_wykaz_art_36ust.pdf - 30.509 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:36:45 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr9spec_tech_wykonania_i_odbioru_robot (zal_nr9spec_tech_wykonania_i_odbioru_robot.pdf - 95.078 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:38:34 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zal_nr10zestawienie_urzadzen (zal_nr10zestawienie_urzadzen.xls - 80.384 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:39:49 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr1_for_ofert (zalacznik_nr1_for_ofert.pdf - 36.523 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:40:56 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr2oswiadczenie (zalacznik_nr2oswiadczenie.pdf - 33.885 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:42:02 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr3_wzor_umowy (zalacznik_nr3_wzor_umowy.pdf - 94.566 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:42:53 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr4do_umowy_nr_gwarancja (zalacznik_nr4do_umowy_nr_gwarancja.pdf - 58.209 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:43:48 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr5_doswiadczenie_zawodowe (zalacznik_nr5_doswiadczenie_zawodowe.pdf - 24.985 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:44:35 Redaktor: Paweł Bochniak | |
Zalacznik_nr_10_przedmiary_robot (zalacznik_nr_10_przedmiary_robot.pdf - 4069.161 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-17 11:48:46 Redaktor: Paweł Bochniak | |
dokument_techniczna_placow_zabaw_cz1 (dokument_techniczna_placow_zabaw_cz1.7z - 15054.773 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-21 14:07:02 Redaktor: Paweł Bochniak | |
dokument_techniczna_placow_zabaw_cz2 (dokument_techniczna_placow_zabaw_cz2.7z - 12841.536 KB) | |
Data publikacji: 2009-07-21 14:16:17 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2009-07-17 13:25:10
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2009-07-27 08:53:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |