Wersja archiwalna z dnia 2016-09-09 12:53:01
|
Gmina Złota | |
Adres: Złota 109 28-425 Złota |
Kontakt: tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48 E-mail: Strona www: |
Numer ID: 213 | ||||||||||
Data publikacji: | ||||||||||
Przedmiot: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w miejscowości Chroberz | ||||||||||
Treść przetargu: GPI-III.2710/6/16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30 TYS. EURO na : Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Ludowego w miejscowości Chroberz Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, w Gminie Złota oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.). Zamawiający Gmina Złota ul. Sienkiewicz 79 28-425 Złota tel. (041) 356-16-01 fax 356-16-48 Strona internetowa www. gminazlota.pl 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie instalacji c.o. w budynku Domu Ludowego w miejscowości Chroberz. 1. Zakup i montaż pieca c.o 2. Zakup i montaż grzejników c.o. 3. Zakupi montaż armatury 4. Roboty ogólnobudowlane przystosowawcze Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia. do 30-10-2016 r. 3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich nakładania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału d) sytuacji ekonomiczno – finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum. 100 000 zł. 4. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ) 2) Kopię opłaconej polisy, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum. 100 000 zł. 5. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami; Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przesłane faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniony jest : Nowak Jarosław tel. 041 356-16-33 wewn. 19 6. Wymagania dotyczące wadium; Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł. ( Słownie: pięć set złotych) w terminie do 21-09-2016 r. do godz. 900 Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 7. Termin związania ofertą; Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego przedłużenia powyższego terminu do 60 dni za zgodą Wykonawców. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
8.Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2) Oferta winna być sporządzona zgodnie z załączonym drukiem zał. nr 1 3) Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 4) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 5) Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty. Kserokopie muszą zawierać adnotacje „ za zgodności z oryginałem" i muszą być opatrzone podpisem i imienną pieczątką osoby upoważnionej do reprezentowania firmy na zewnątrz 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert zawierających propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferty takie, jako sprzeczne z niniejszą SIWZ zostaną odrzucone. 7) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8) Do oferty, wykonawca winien dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ 9) Ofertę oraz wszystkie załączniki należy sporządzić pod rygorem nieważności w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. 10) Oferta musi być czytelna. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 11) Wszystkie dokumenty i oświadczenia składane w oryginale w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. 12) Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez wyraźne przekreślenie błędnego zapisu i umieszczenie obok niego poprawnego. Oferta nie powinna zawierać żadnych dopisków między wierszami, fragmentów wymazanych ani nadpisanych poza niezbędnymi do poprawy. W przypadku naniesienia poprawki powinna ona zostać parafowana przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 13) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. 14) Zaleca się ponumerowanie wszystkich stron oferty wraz z wymaganymi załącznikami. Na ofertę składają się: 1) Formularz Oferty sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wymagana forma dokumentu - oryginał 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 4 SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy Załączniki składające się na ofertę muszą być wypełnione na formularzach Zamawiającego lub mogą być wypełnione na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, opisy kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 15) Wykonawca zobowiązany jest umieścić ofertę w zapieczętowanej kopercie opatrzonej nazwą i adresem wykonawcy. Koperta winna być oznaczona: OFERTA : Wykonanie instalacji c.o. w Budynku Domu Ludowego w miejscowości Chroberz.
- Nie otwierać przed 21-09-2016 przed godziną 920 W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia a w przypadku przesłania jej pocztą lub pocztą kurierską za jej brak otwarcia w trakcie sesji otwarcia ofert. 9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego t.j. Urząd Gminy Złota pok. Nr 8 (sekretariat) do dnia 21-09-2016 do godz. 900 Oferty zostaną otwarte w dniu 21-09-2016 o godz. 920 , pok. nr 2 (świetlica) 10. Sposób obliczenia ceny oferty: 1) W ofercie (formularz ofertowy) należy podać cenę oferty netto, podatek VAT i cenę brutto. Kwota brutto musi być podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku 2) Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia obejmujące zakres rzeczowy wynikający z dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie narzuca podstaw wyceny i norm opracowania kosztorysu ofertowego. 3) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. 11. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej. Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej będą:
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów spośród ofert nie odrzuconych ( punkty kryterium ceny = oferta najkorzystniejsza
Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Otwarcia i oceny ofert dokona komisja przetargowa. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie wymogów dotyczących terminu i sposobu złożenia ofert, następnie spełnienie warunków wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W odniesieniu do wykonawców spełniających w/w wymogi komisja dokona oceny ofert. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością punktów w obu kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w prawie zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. Wybranemu wykonawcy zamawiający poda informacje dotyczące przygotowania i podpisania umowy 12. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert i łączną punktację, 2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, 3) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4) terminie, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), na swojej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie. 3. Z wybranym Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. 4. Osoby reprezentujące wykonawcę przy podpisaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 13. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 14. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach; 16.1 Warunki umowy. 1) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej SIWZ. 2) O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wykonawcę pisemnie. 3) Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4) Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Załączniki do SIWZ:
4. Wzór umowy |