Ogłoszenie o naborze
2019-12-31 10:19:03 Ogłoszenia o naborze
Więcej w rozwinięciu...
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej i podatku Vat w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Złotej
Ogłoszenie Wójta Gminy Złota
z dnia 31 grudnia 2019 roku
w sprawie naboru kandydatów na 1 stanowisko urzędnicze – stanowisko ds. księgowości budżetowej i podatku Vat w
Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Złotej
Wymiar zatrudnienia:
- etat (40 godzin tygodniowo).
Warunki pracy:
- umowa zostanie zawarta na czas określony z możliwością zawarcia w przyszłości umowy o pracę na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie,
b)niekaralność za przestępstwa umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
c)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
d) preferowane wykształcenie wyższe ekonomia, rachunkowość,
e)wiedza z zakresu przepisów samorządowych (ustawa o samorządzie gminnym, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego ,ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości ),
f)znajomość zasad postępowania administracyjnego, w szczególności w części dotyczącej obiegu dokumentów i dokonywania czynności administracyjnych,
g)biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów: pakietów biurowych min. Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice, w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego; obsługujących pocztę elektroniczną i Internetu),
h) nieposzlakowana opinia,
2.Wymagania dodatkowe:
a)obsługa urządzeń biurowych,
b)preferowana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
c)komunikatywność,
d)zdolność do pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych,
e)prawo jazdy.
f)doświadczenie zawodowe: pożądane - przy wykonywaniu podobnych czynności
3. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało między innymi:
1/Obsługa finansowo-księgowa budżetu gminy w zakresie dochodów
2/Prowadzenie ewidencji i rozliczeń Gminy oraz Urzędu z tytułu podatku VAT.
3/Prowadzenie postępowania w sprawie możliwości zabezpieczenia niepodatkowych wierzytelności Gminy zastawem rejestrowym,
4/Prowadzenie kart kontowych za sprzedane na raty:
- lokale mieszkaniowe,
- lokale użytkowe,
- garaże.
5/ Prowadzenie kart kontowych , rozliczanie i windykację należności Gminy z tytułu :
- wieczystego użytkowania gruntów przez osoby fizyczne i prawne,
- dzierżawy ,
- opłat ,
- kar,
- grzywien,
- czynszy,
- wpłat komitetów , osób fizycznych w zakresie realizacji inwestycji.
6/Prowadzenie ewidencji majątku Gminy wniesionego do spółek utworzonych z jej udziałem
7/Przygotowanie projektów rozstrzygnięć Wójta Gminy jako organu egzekucyjnego w postępowaniu egzekucyjnym w administracji dotyczących niepodatkowych należności o charakterze pieniężnym
8/Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu gminy oraz rachunkowości jednostki i sporządzanie jej bilansu,
9/ Zastępstwo w czasie nieobecności stanowiska ds. księgowości budżetowej - gospodarka materiałowa gminy.
10/Sprawozdawczość z zakresu pracy Referatu.
11/Przygotowywanie sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i sprawozdań z działalności dla Wójta.
12/Przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawach merytorycznych, skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań.
13/Sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu czynności.
14/Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania Radnych w zakresie swoich obowiązków.
15/Składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.
16/Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu, zleconych przez Kierownictwo Urzędu.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a)życiorys (CV),
b)list motywacyjny,
c)kwestionariusz osobowy,
d)kserokopie świadectw pracy,
e)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
f)kserokopie innych dokumentów poświadczających kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie o odbytych stażach lub praktykach),
g)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
h)oświadczenie o niekaralności, że kandydat nie był karany za przestępstwo umyślne i umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne (w przypadku naboru, kandydat będzie zobowiązany dostarczyć oryginał aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
i)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania w/w stanowiska.
j)opcjonalnie oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii „B”
k)Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego , zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Złotej z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej i podatku Vat w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Złotej”, w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2020 r. do godz. 14:00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
W miesiącu poprzedzającym ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce gminnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy (http://www.gminazlota.pl/bip) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wójt Gminy Złota
(-)Tadeusz Sułek
- Oświadczenie_korzystaniu_z_pełni_praw_publicznych_311219
- Oświadczenie_o_niekaralności_311219
- klauzula311219
- Zarządzenie nr 126/2019
- Zarządzenie nr 125/2019
Zobacz również:
- Ogłoszenie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie ścieżki rowerowej - 2024-03-27 13:10:55
- Porządek obrad - 2024-03-26 09:26:59
- Ogłoszenie - 2024-03-19 14:00:11
- Wykaz nieruchomości 07.03.2024 r. - 2024-03-07 10:20:01
- LISTA KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE - 2024-03-06 13:36:57
- Wykaz - 2024-03-05 10:43:13
- Obwieszczenie 01.03.2024 r. - 2024-03-05 10:07:46
- Obwieszczenie 04.03.2024 r. - 2024-03-05 09:42:48
- Wykaz nieruchomości przeznaczonych do oddania w dzierżawę - 2024-02-29 12:23:31
- Obwieszczenie zmieniajace obwieszczenie w sprawie ogłoszenia kwalifikacji wojskowej - 2024-02-29 11:57:24