Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Złota

Adres:
Złota 109
28-425 Złota

Kontakt:
tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 124

Data publikacji:
2010-08-02 14:32:34

Przedmiot: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Złota

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM 

 o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1.Zamawiający:   GMINA  ZŁOTA

                          Złota 109

                          28-425 Złota

                          tel. ( 041 ) 3561601

                          fax.(041) 3561648

                          www.gminazlota.pl

                          

                                                           O G Ł A S Z A

 

2.                                    PRZETARG  NIEOGRANICZONY  w trybie art.39 pzp. NA :

 

ZADANIE PN: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Złota:

 

     Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

 Cena  Specyfikacji:  100  +  koszty  przesyłki

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

3.Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi

 

4.      Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem  zamówienia  jest:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych  poprzez:

1) Przebudowa drogi gminej Nr 402001 T Biskupice – Złota – Graby od km 0+000

     do   km 3+433

2) Przebudowa drogi gminej Nr 402005 T  Złota – Mała Wieś  od km 0+000

      do km 0+630

3) Przebudowa drogi gminej Nr 402004 T Pasieka – Źródła od km 0+000 do km 1+810

4) Przebudowa drogi gminej Nr 402025 T Chroberz „obok cmentarza” od km 0+242

      do km  0+717

      5) Przebudowa drogi gminej Nr 402009 T od drogi powiatowej do wsi Wojsławice

          od km 0+000 do km 0+795

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: przedmiary robót  oraz dokumentacja techniczna – zał. do  SIWZ. 

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV:  

CPV45233140-2          Roboty drogowe

CPV 45233142-6        Roboty w zakresie naprawy dróg

      

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

Zamawiający dopuszcza  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych według wskaźników określonych w ofercie

 

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

 

5. zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.

 

6.Termin  wykonania   przedmiotu  zamówienia:

      do 15.11.2010 r.

                                                                                                                                                   

7. O udzielenie  zamówienia  mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy :

1) posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i

  osobami  zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 PZP)

5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu  lat  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy –  w  tym  okresie  należycie  i  rzetelnie  wykonali roboty budowlane polegające na   budowie dróg z masy bitumicznej

    Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.

    W przypadku składania  oferty  przez  podmioty  wspólne,  warunek  musi  spełnić  co  najmniej   jeden podmiot. 

6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami 

     budowlanymi do kierowania robotami w branży sanitarnej Osobami legitymującymi się

     doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi   do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.

    Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe   

    upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy  i robót w  

    specjalności drogowej 

7) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres

36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu  odbioru końcowego  robót. .

 

Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia”  / „nie  spełnia”

Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.

 

8. Wadium w wysokości 40.000 zł należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust.6  ustawy pzp.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto:

Nr konta BS Pińczów 81850900022004400004040007

9 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

      

a Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest wnieść   

     zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej brutto

     podanej w ofercie.

b Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem

    umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy.

c Zabezpieczenie należytego wykonania umowy  należy wnieść zgodnie z art.148 ustawy pzp.

       Uwaga:

      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca

      przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.

      Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formach niepieniężnych

     (gwarancja, poręczenie) wykonawca złoży w postaci dwóch dokumentów: Jeden opiewający

      na kwotę równą 70 % wartości zabezpieczenia, a drugi na 30 %.

 

10     Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria   

      oceny:    najniższa  cena  zadania  – 100 %.

            Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych  otrzyma 100 punktów .

            Pozostałe proporcjonalnie mniej  według   formuły:

            (Cn  /C.of.b.) x100 = ilość punktów

            gdzie:

            Cn- najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych

            C.of.b. – cena oferty badanej nie odrzuconej

            100- procentowe znaczenie kryterium ceny

 

      11  Termin składania ofert upływa dnia  18.08.2010 r.  do godz. 10:00.

 

     Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat).  

   Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na   wniesienie protestu. Otwarcie ofert  dnia   18.08.2010 r.  o godz. 10:10.

12  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni.  Bieg terminu związania z ofertą

     rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie aukcji

     elektronicznej.

 

16 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

17 Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 03.08.2010  nr. ogłoszenia 234924

 

 

 

 

                                                                                                                                         Wójt Gminy

 

                                                                                                      /-/  mgr  Tadeusz Sułek

                                                                                 

Załączone pliki
1przekroj_konstrukcyiny2.pdf1przekroj_konstrukcyiny2.pdf (1przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 53 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:35:45 Redaktor: Paweł Bochniak
1przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf1przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf (1przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf - 25.251 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:36:07 Redaktor: Paweł Bochniak
2przekroj_konstrukcyiny2.pdf2przekroj_konstrukcyiny2.pdf (2przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 39.276 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:36:33 Redaktor: Paweł Bochniak
2przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf2przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf (2przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf - 37.125 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:36:58 Redaktor: Paweł Bochniak
3 Przekroj_konstrukcyiny2.pdf3 Przekroj_konstrukcyiny2.pdf (3 Przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 33.578 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:37:33 Redaktor: Paweł Bochniak
3przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf3przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf (3przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf - 47.02 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:38:08 Redaktor: Paweł Bochniak
4przekroj_konstrukcyiny2.pdf4przekroj_konstrukcyiny2.pdf (4przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 35.735 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:39:12 Redaktor: Paweł Bochniak
5przekroj_konstrukcyiny2.pdf5przekroj_konstrukcyiny2.pdf (5przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 35.428 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:40:10 Redaktor: Paweł Bochniak
6Przekroj_konstrukcyiny2.pdf6Przekroj_konstrukcyiny2.pdf (6Przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 36.213 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:40:53 Redaktor: Paweł Bochniak
lokalizacja_na_mapie2.pdflokalizacja_na_mapie2.pdf (lokalizacja_na_mapie2.pdf - 12460.541 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:50:07 Redaktor: Paweł Bochniak
orientacja_pasieka2.pdforientacja_pasieka2.pdf (orientacja_pasieka2.pdf - 324.106 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:50:38 Redaktor: Paweł Bochniak
orientacja_zlota_graby102.pdforientacja_zlota_graby102.pdf (orientacja_zlota_graby102.pdf - 324.119 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:51:55 Redaktor: Paweł Bochniak
sst_chr_cm102.pdfsst_chr_cm102.pdf (sst_chr_cm102.pdf - 663.081 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:53:17 Redaktor: Paweł Bochniak
sst_mala_wies2.pdfsst_mala_wies2.pdf (sst_mala_wies2.pdf - 663.129 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:54:03 Redaktor: Paweł Bochniak
sst_pasieka2.pdfsst_pasieka2.pdf (sst_pasieka2.pdf - 663.142 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:55:15 Redaktor: Paweł Bochniak
sst_woj102.pdfsst_woj102.pdf (sst_woj102.pdf - 701.782 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:56:53 Redaktor: Paweł Bochniak
sst_zlota_graby2.pdfsst_zlota_graby2.pdf (sst_zlota_graby2.pdf - 663.029 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:57:38 Redaktor: Paweł Bochniak
wykaz_zjazdow2.xlswykaz_zjazdow2.xls (wykaz_zjazdow2.xls - 34.304 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:57:55 Redaktor: Paweł Bochniak
wykaz_zjazdow_mala_wies2.xlswykaz_zjazdow_mala_wies2.xls (wykaz_zjazdow_mala_wies2.xls - 22.016 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:58:37 Redaktor: Paweł Bochniak
wykaz_zjazdowpasieka2.xlswykaz_zjazdowpasieka2.xls (wykaz_zjazdowpasieka2.xls - 22.016 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:58:55 Redaktor: Paweł Bochniak
zjazd_przez_chodnik2.pdfzjazd_przez_chodnik2.pdf (zjazd_przez_chodnik2.pdf - 13.595 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:59:13 Redaktor: Paweł Bochniak
zjazdprzezchodnikpasieka2.pdfzjazdprzezchodnikpasieka2.pdf (zjazdprzezchodnikpasieka2.pdf - 13.582 KB)
Data publikacji: 2010-08-02 14:59:43 Redaktor: Paweł Bochniak
siwz_schet2.pdfsiwz_schet2 (siwz_schet2.pdf - 335.598 KB)
Data publikacji: 2010-08-03 10:13:33 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2701
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2010-08-02 14:32:34
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2010-08-03 10:16:34
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2010-08-19 08:24:57
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu