Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 124
Data publikacji:
2010-08-02 14:32:34
Przedmiot: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Złota
Treść przetargu:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
1.Zamawiający: GMINA ZŁOTA
Złota 109
28-425 Złota
tel. ( 041 ) 3561601
fax.(041) 3561648
www.gminazlota.pl
O G Ł A S Z A
2. PRZETARG NIEOGRANICZONY w trybie art.39 pzp. NA :
ZADANIE PN: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Złota:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Złota, Złota 109 ) pokój nr 9 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Cena Specyfikacji: 100 + koszty przesyłki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
3.Adres strony : www.gminazlota.pl/ bip - przetargi
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych poprzez:
1) Przebudowa drogi gminej Nr 402001 T Biskupice – Złota – Graby od km 0+000
do km 3+433
2) Przebudowa drogi gminej Nr 402005 T Złota – Mała Wieś od km 0+000
do km 0+630
3) Przebudowa drogi gminej Nr 402004 T Pasieka – Źródła od km 0+000 do km 1+810
4) Przebudowa drogi gminej Nr 402025 T Chroberz „obok cmentarza” od km 0+242
do km 0+717
5) Przebudowa drogi gminej Nr 402009 T od drogi powiatowej do wsi Wojsławice
od km 0+000 do km 0+795
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:CPV:
CPV45233140-2 Roboty drogowe
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych według wskaźników określonych w ofercie
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
5. zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
6.Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
do 15.11.2010 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 PZP)
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane polegające na budowie dróg z masy bitumicznej
Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami
budowlanymi do kierowania robotami w branży sanitarnej Osobami legitymującymi się
doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe
upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w
specjalności drogowej
7) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres
36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. .
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”
Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8. Wadium w wysokości 40.000 zł należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust.6 ustawy pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto:
Nr konta BS Pińczów 81850900022004400004040007
9 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
a Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest wnieść
zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej brutto
podanej w ofercie.
b Zabezpieczenie należytego wykonania umowy musi być wniesione przed podpisaniem
umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
c Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść zgodnie z art.148 ustawy pzp.
Uwaga:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca
przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formach niepieniężnych
(gwarancja, poręczenie) wykonawca złoży w postaci dwóch dokumentów: Jeden opiewający
na kwotę równą 70 % wartości zabezpieczenia, a drugi na 30 %.
10 Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria
oceny: najniższa cena zadania – 100 %.
Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów .
Pozostałe proporcjonalnie mniej według formuły:
(Cn /C.of.b.) x100 = ilość punktów
gdzie:
Cn- najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
C.of.b. – cena oferty badanej nie odrzuconej
100- procentowe znaczenie kryterium ceny
11 Termin składania ofert upływa dnia 18.08.2010 r. do godz. 10:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Złotej, Złota 109, pokój nr 8 (sekretariat).
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 18.08.2010 r. o godz. 10:10.
12 Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzez zastosowanie aukcji
elektronicznej.
16 Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
17 Ogłoszenie zostało opublikowane w BZP w dniu 03.08.2010 nr. ogłoszenia 234924
Wójt Gminy
/-/ mgr Tadeusz Sułek
Załączone pliki |
1przekroj_konstrukcyiny2.pdf (1przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 53 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:35:45 Redaktor: Paweł Bochniak | |
1przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf (1przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf - 25.251 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:36:07 Redaktor: Paweł Bochniak | |
2przekroj_konstrukcyiny2.pdf (2przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 39.276 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:36:33 Redaktor: Paweł Bochniak | |
2przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf (2przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf - 37.125 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:36:58 Redaktor: Paweł Bochniak | |
3 Przekroj_konstrukcyiny2.pdf (3 Przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 33.578 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:37:33 Redaktor: Paweł Bochniak | |
3przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf (3przekroj_konstrukcyinypasieka2.pdf - 47.02 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:38:08 Redaktor: Paweł Bochniak | |
4przekroj_konstrukcyiny2.pdf (4przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 35.735 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:39:12 Redaktor: Paweł Bochniak | |
5przekroj_konstrukcyiny2.pdf (5przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 35.428 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:40:10 Redaktor: Paweł Bochniak | |
6Przekroj_konstrukcyiny2.pdf (6Przekroj_konstrukcyiny2.pdf - 36.213 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:40:53 Redaktor: Paweł Bochniak | |
lokalizacja_na_mapie2.pdf (lokalizacja_na_mapie2.pdf - 12460.541 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:50:07 Redaktor: Paweł Bochniak | |
orientacja_pasieka2.pdf (orientacja_pasieka2.pdf - 324.106 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:50:38 Redaktor: Paweł Bochniak | |
orientacja_zlota_graby102.pdf (orientacja_zlota_graby102.pdf - 324.119 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:51:55 Redaktor: Paweł Bochniak | |
sst_chr_cm102.pdf (sst_chr_cm102.pdf - 663.081 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:53:17 Redaktor: Paweł Bochniak | |
sst_mala_wies2.pdf (sst_mala_wies2.pdf - 663.129 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:54:03 Redaktor: Paweł Bochniak | |
sst_pasieka2.pdf (sst_pasieka2.pdf - 663.142 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:55:15 Redaktor: Paweł Bochniak | |
sst_woj102.pdf (sst_woj102.pdf - 701.782 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:56:53 Redaktor: Paweł Bochniak | |
sst_zlota_graby2.pdf (sst_zlota_graby2.pdf - 663.029 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:57:38 Redaktor: Paweł Bochniak | |
wykaz_zjazdow2.xls (wykaz_zjazdow2.xls - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:57:55 Redaktor: Paweł Bochniak | |
wykaz_zjazdow_mala_wies2.xls (wykaz_zjazdow_mala_wies2.xls - 22.016 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:58:37 Redaktor: Paweł Bochniak | |
wykaz_zjazdowpasieka2.xls (wykaz_zjazdowpasieka2.xls - 22.016 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:58:55 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zjazd_przez_chodnik2.pdf (zjazd_przez_chodnik2.pdf - 13.595 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:59:13 Redaktor: Paweł Bochniak | |
zjazdprzezchodnikpasieka2.pdf (zjazdprzezchodnikpasieka2.pdf - 13.582 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-02 14:59:43 Redaktor: Paweł Bochniak | |
siwz_schet2 (siwz_schet2.pdf - 335.598 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-03 10:13:33 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2010-08-03 10:16:34
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2010-08-19 08:24:57
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu