Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 126
Data publikacji:
2010-08-24 11:06:27
Przedmiot: Zatrudnienie księgowej w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces oraz Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze.
Treść przetargu:
Numer ogłoszenia: 261546 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 109/9, 28-425 Złota, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3561601, faks 041 3561648.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zatrudnienie księgowej w ramach projektów POKL Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces oraz Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie księgowej w projektach POKL: Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces, Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze. Zakres czynności: - Prowadzenie dokumentacji finansowej, - Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, - Przygotowanie wniosków o płatność związanych z rozliczaniem finansowym projektu, - Przygotowanie dokumentacji do ZUS i Urzędu Skarbowego-naliczanie i odprowadzenie podatków od wynagrodzeń oraz rozliczanie ZUS, - Prowadzenie ewidencji wydatków i kosztów, - Księgowanie pozostałych rozrachunków (sporządzanie bilansu rocznego), - Sporządzanie przelewów do rachunków, - Sporządzanie listy płac na podstawie źródłowych dokumentów w ustalonych terminach, - Prowadzenie kartotek zarobkowych, - Prowadzenie inwentaryzacji, - Opisywanie faktur, - Kompletowanie obowiązującej dokumentacji finansowej projektu, - Sporządzanie sprawozdań finansowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie należy złożyć informację o osobie, która będzie wykonywać zamówienie, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu posiadającego nie mniej niż: - wykształcenie ekonomiczne, - minimum dwu letni staż pracy na stanowisku zajmującym się finansami i rachunkowością, - doświadczenie lub przygotowanie w rozliczeniach projektów unijnych - obsługa komputera - MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook oraz aplikacji Generator Wniosków Aplikacyjnych POKL, Generator Wniosków Płatniczych POKL, - znajomość dokumentów programowych dla PO KL, wytycznych w zakresie kwalifikowalności oraz rozliczania wydatków w ramach EFS Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyniku sprawdzania ofert, sprawdzenie u wskazanych osób posiadanie umiejętności co do których postawiono wymogi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazlota.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Złota Złota 109, 28-425 Złota GZEASiPS w Złotej pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: GZEASiPS w Złotej pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gimnazjum równych szans, Małe kroki - duży sukces oraz Wykorzystujemy wiedzę i umiejętności matematyczno - przyrodnicze.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączone pliki |
SIWZ_szkola1.pdf (SIWZ_szkola1.pdf - 176.222 KB) | |
Data publikacji: 2010-08-24 11:13:45 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2010-08-24 11:20:35
Ostatnia zmiana: Paweł Bochniak, data: 2010-09-02 11:26:21
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu