Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Złota

Adres:
Złota 109
28-425 Złota

Kontakt:
tel. 041 356 16 01, fax. 041 356 16 48
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 145

Data publikacji:
2011-09-02 13:48:40

Przedmiot: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowych w Złotej Przedszkole Samorządowe w Złotej

Treść przetargu:
 1.Zespół Placówek Oświatowych w Złotej Przedszkole Samorządowe

Złota 222,

28-425 Złota


Treść:


Złota : Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowych w Złotej Przedszkole Samorządowe w Złotej


Numer ogłoszenia :

Data zamieszczenia:


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy : zamówienia publicznego.


SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY


    I . 1) NAZWA I ADRES :

    Zespół Placówek Oświatowych w Złotej – Przedszkole Samorządowe

    Złota 222

    28-425 Złota

    woj. świętokrzyskie

    tel. 041/ 35 61 614, faks. 041/ 35 61 648.

    Adres strony internetowej zamawiającego:

    http://www.gminazlota.pl

    2) Rodzaj zamawiającego : Administracja samorządowa :


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


  1. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    1.1) Nazwa nadania zamówieniu przez zamawiającego :

    Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Placówek Oświatowych w Złotej Przedszkole Samorządowe w Złotej

    1.2) Rodzaj zamówienia : dostawy

    1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA, Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Złotej których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Załączniku nr 1 Charakterystyka przedmiotu zamówienia - Artykuły Spożywcze do SIWZ. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa partiami do Zespołu Placówek Oświatowych w Złotej, Złota 222 ; 28-425 Złota po telefonicznym kontakcie w celu złożenia zamówienia a wykonawca udzieli gwarancji jakości według zaleceń producenta.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia- podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP.
W asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji szczegółowo , wymaga aby :

  • dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,

  • wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę – logo producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,

  • były pierwszego gatunku,

  • produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia

  • produkty były zgodne z polską normą

  • posiadały certyfikat

  • handlowy dokument identyfikacyjny dot. poz. nr 42 – jaja świeże.

    Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do pożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać co najmniej 21 dniowy termin przydatności do spożycia ( np. jaj ), licząc od daty ich dostarczenia do siedziby i domów dziennego pobytu Zamawiającego..

      1. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających : nie.

      2. Wspólny Słownik Zamówień

        ( CPV) : 15800000-6;15550000-8;

      3. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

      4. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    1. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINY WYKONANIA :

      Do 31 grudnia 2011 r.


SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.


    1. ZALICZKI

      Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia : nie

    2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW


III 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

- O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych oraz spełniają warunki, dotyczące;

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć : oświadczenie;

    III 3.2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i złożą pisemne oświadczenie ;

    III 3.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa :

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie

z treścią załącznika nr 3.


    III 3.4) W celu wykonywania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie Zamówienia, wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy, zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:

  1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia;



INFORMUJĘ, ŻE PRZEDSTAWIENIE DOKUMENTU LUB OŚWIADCZENIA NIEPRAWIDŁOWEGO WYCZERPUJE ZNAMIONA ART. 297 KK (wyłudzenie zamówienia publicznego – czyn zagrożony karą pozbawienie wolności do 5 lat )


III 3.5) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3.


    III 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY


  1. 4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć :


a) oświadczenie woli i umocowanie do składnia oświadczenia woli:

  • oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „Oferty cenowej”- załącznik 2 do SIWZ

  • pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty – pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału , podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

    b) podpisane oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust 1. ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 1 ustawy. ( Załącznik nr 3 do SIWZ)

    c ) dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczać zapisem : „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa” , i muszą być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie oznaczonej : Dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”


III 5.) INNE DOKUMENTY



III . 5.1) Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez wykonawcę.

  1. 5.2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 ). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym ( każdy dokument) przez wykonawcę.

    III 6.) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie



SEKCJA IV : PROCEDURA



  1. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV. 1.1.) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

    IV 2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV 2.1) Kryteria oceny ofert :najniższa cena ofertowa

    IV 2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna : nie

    IV 3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV 3.1) Określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ

    IV 3.2) Dopuszcza się zmianę asortymentu na równoważny jeżeli na rynku wystąpi niedostępność zaoferowanego asortymentu bez możliwości zmiany ceny

    IV 3.3) Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji zaoferowanych cen. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian . Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień podpisanej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków przewidzianych poniżej:

    a) jeżeli w trakcie realizacji PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA pozycje towaru zaoferowane jako typ równoważny nie będą odpowiadały jakości asortymentu przyjętego pod daną nazwą towaru podanego przez Zamawiającego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 1 do FORMULARZA CENOWEGO OFERTA, zamawiający będzie miał prawo do dokonania zmiany asortymentu w tych pozycjach, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w charakterystyce przedmiotu zamówienia – Artykuły spożywcze, stanowiącym załącznik nr 1

    b) zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie,

    c) gdy zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności zaistnienia zmian w wysokości stawek podatku VAT ,

    d) gdy występują zmiany dotyczące obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia tj. w przypadku promocji. Ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. Wprowadzenie zmiany o których mowa wyżej jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Zamian umowy dokonana z naruszeniem ww. podlega unieważnieniu.

    IV. 4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV 4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp:// www.gminazlota.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:


Zespół Placówek Oświatowych w Złotej

Złota 222

28-425 Złota lub Gminnym Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkol i Przedszkoli Samorządowych w Złotej

IV 4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :

Do 12.09.2011 do godziny 11 00. , miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Przedszkoli Samorządowych w Złotej , Złota 222 ,28-425 Złota, pokój nr 1


IV 4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach 30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)


IV 4.4) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
siwz_zalaczniki_zywnosc.pdfsiwz_zalaczniki_zywnosc (siwz_zalaczniki_zywnosc.pdf - 192.975 KB)
Data publikacji: 2011-09-02 13:50:23 Redaktor: Paweł Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2559
Wprowadził do systemu: Paweł Bochniak, data: 2011-09-02 13:48:40
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2011-09-02 13:52:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu