Zamawiający:
Gmina Złota
Numer ID: 248
Data publikacji:
2020-09-30 12:26:18
Przedmiot: Przebudowa – modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Stawiszyce- Kolosy od km 0+105 do km 0+500 dł. 395 mb.
Treść przetargu:
Ogłoszenie z dnia 2020-09-30 r.
Przebudowa – modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Stawiszyce- Kolosy od km 0+105 do km 0+500 dł. 395 mb.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złota, krajowy numer identyfikacyjny 29101087200000, ul. ul. Sienkiewicza 79 ,
28-425 Złota,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 561 633,
e-mail ug@gminazlota.pl, faks 413 561 648.
Adres strony internetowej (URL): www.gminazlota.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I. 3) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminazlota.pl/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminazlota.pl/przetargi.php
Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Złota ul. Sienkiewicza 79, 28-425 Złota
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa – modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Stawiszyce- Kolosy
od km 0+105 do km 0+500 dł. 395 mb.
Numer referencyjny: GPI.III.2710.13.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przebudowa – modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych
Stawiszyce- Kolosy od km 0+105 do km 0+500 dł. 395 mb.
- ścięcie i wyrównanie poboczy - 395 m2
- wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej - 1382,5 m2
- wzmocnienie nawierzchni kruszywem kamiennym gr. warstwy 20 cm - 1522,5 m2
- mechaniczne wyrównanie podbudowy masą min. asfalt 75kg/m2 - 114,2 t
- nawierzchnia z mieszanek min. asfalt grubość warstwy 4 cm - 1522,5 m2
- utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym - 435 m2
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233220-
II.6) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
Do 15-11-2020
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie
stawia warunku w ww. zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli
wykonawca wykaże że: a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie co najmniej jedną robotę polegającą na budowie/przebudowie dróg o
nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy) ( załącznik Nr
3 do SIWZ) Ocena spełnienia w/w warunków - na zasadzie spełnia/nie spełnia -
dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia złożone wraz z ofertami oraz
oświadczenia i dokumenty
III.2) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik Nr 5 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie:
pięć tysięcy złotych). 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku
następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 6.3 Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy
zamawiającego: BS Pińczów O/Złota 81 8509 0002 2004 4000 0404 0007 Zaleca się
dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które
znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,
gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze
pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami
i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie
(wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich
siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia -
do dnia ……………..", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji
na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a
oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści
gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6 W przypadku
wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz
z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.7. Wadium
musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia,
w którym upływa termin składania ofert.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA |
80,00 |
GWARANCJA |
20,00 |
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Dopuszczalne zmiany umowy zostały opisane w załączniku Nr 4 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-10-08, godzina: 10:30,
IV.4.2) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Załączone pliki |
![]() | SST Stawiszyce - Kolosy (sst_asfalt092020.rar - 151.03 KB) |
Data publikacji: 2020-09-30 12:26:42 Redaktor: Paweł Bochniak | |
![]() | SIWZ_Stawiszyce_Kolosy.doc (siwz_stawiszyce_kolosy2.doc - 822.272 KB) |
Data publikacji: 2020-09-30 13:27:53 Redaktor: Paweł Bochniak |
Opublikował: Paweł Bochniak, data publikacji: 2020-09-30 12:31:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu